Modelissimo..

Deel hier je positieve en negatieve ervaringen met modelauto winkels. Houd het wel netjes! Het vergelijken van prijzen is ook niet de bedoeling, dat kan iedereen zelf.
Gebruikersavatar
St. Paul
Berichten: 3347
Lid geworden op: vr 16 jul 2004 21:57

Re: Modelissimo..

Bericht door St. Paul »

Omdat Houten nog al tegen viel en het langzaam de laatste kansen zijn om HPI nieuw in te kopen (ipv afhankelijk te worden van zolderkamerhandelaars) bij Modelissimo besteld. Ze hadden nog het grootste aanbod, moeten er vanaf en met de 10% korting die ik zelfs op afgeprijsde modellen krijg was het een mooi buitenkansje. Foutje gemaakt bij het bestellen en Duitsland ipv Nl geselecteerd. Daardoor ook 0 euro ipv 10 euro verzendkosten betaald.

3 dagen later wordt het pakketje netjes hier afgeleverd, de 10 euro was met de 10% verrekend en de rest van de korting teruggestort. :worshippy: Ze zijn zeker idiotproof dus. :lol:
RIP McLaren Formula 1 - 1963 / 2016
Proud Bentley Boy - Bentley Continental GT3 Goliath of GT racing
Remember Boerke - MAF HELD - 30-01-04 / 08-04-09
Wie Ricardo niet eert, is het grote niet weert. :rico:
MAH2010
Berichten: 34
Lid geworden op: di 09 nov 2010 21:06

Re: Modelissimo..

Bericht door MAH2010 »

Ook dit is een absolute aanrader. Koop hier geregeld zakelijk. Goede service, snelle levering en altijd goed verpakt. Topperrrrrr
Gebruikersavatar
Smiley84
Berichten: 160
Lid geworden op: di 07 jan 2014 13:39
Schaal: 1:18

Re: Modelissimo..

Bericht door Smiley84 »

Mijn favo webshop. Veel keuze, goede service, snelle reactie en mooie auctieprijzen. Topshop!
Smiley's F1 1:18 collectie viewtopic.php?f=21&t=26857
Jaeger1
Berichten: 44
Lid geworden op: ma 10 nov 2014 14:47
Schaal: 1:43

Re: Modelissimo..

Bericht door Jaeger1 »

Topper hoop vrijdag weer iets te ontvangen :thump_up:
Porschelover
Berichten: 742
Lid geworden op: di 20 okt 2015 20:48
Schaal: 1:18
Locatie: België

Re: Modelissimo..

Bericht door Porschelover »

nog een bestelling gedaan, service is steeds ok
robin
Berichten: 47
Lid geworden op: vr 04 mar 2016 12:51
Schaal: 1:43
Locatie: pitbox 4

Re: Modelissimo..

Bericht door robin »

Dit is de enige winkel waar ik soms bestellingen plaats en ben er super tevreden van. Steeds goede service en snelle levering.
Hebben ook altijd goede promoties :thump_up:
Gebruikersavatar
Johan
Berichten: 3103
Lid geworden op: di 27 jul 2010 17:36
Schaal: 1:43
Locatie: Dordrecht

Re: Modelissimo..

Bericht door Johan »

Hier inmiddels al vele modellen vandaan, nog steeds een topzaak. Altijd zeer goed verpakt, goede eerlijke service, mooi aanbod en hun aanbiedingen zijn ook erg prettig.
Dit is een zaak zoals het behoord te zijn en een voorbeeld voor velen.

Aanrader dus nog steeds. :!:
nieuw in collectie: Ferrari SF90 Stradale -- Nismo GT-R R35 N Attack Package -- Alfa Romeo Giulia GTAM -- Ferrari LaFerrari Aperta -- Ferrari FXXK -- Commer 8 CWT Van -- Maserati MC20
Mijn site: www.auto43.nl
Plaats reactie