Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Dank heren.
Van mevrouw Scuderia begreep ik dat ze mij ook leuk vind. Ter gerust stelling. Wat het dan maakte dat ik zo leuk ben, ging ze thee halen. Het antwoord volgt hopelijk nog
Hoe is het mogelijk..... Kom na een paar jaar eens langvliegen en dan lees je dit!!! Gefeliciteerd mister Almere, heb je toch een poldermodel gescoord?
Een échte moderatorklassieker is: To delete or not to delete that's the question!!!
knuppel... je snapt er ook niets van, zij moet niet naar Le Marche maar naar le Supermarche. En dan om 6 uur eten op tafel hebben staan en der smoel houden. Waarom ben je er anders mee getrouwd.
RIP McLaren Formula 1 - 1963 / 2016
Proud Bentley Boy - Bentley Continental GT3 Goliath of GT racing
Remember Boerke - MAF HELD - 30-01-04 / 08-04-09
Wie Ricardo niet eert, is het grote niet weert.
knuppel... je snapt er ook niets van, zij moet niet naar Le Marche maar naar le Supermarche. En dan om 6 uur eten op tafel hebben staan en der smoel houden. Waarom ben je er anders mee getrouwd.
Hij moet nog veel leren...... Als je ze in het begin niet kort houd wordt het nooit meer wat
Een échte moderatorklassieker is: To delete or not to delete that's the question!!!