kenneltruck heeft honden terug en de HY zijn lamp!

Hier plaatsen leden aan de hand van foto's en beschrijvingen de voortgang van bouw en ombouwprojekten. Op deze manier kunnen we van elkaar leren en zie je de onderwerpen uit de Kennisbank in praktijk gebracht.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Peter Parker
Forumbestuur
Berichten: 8086
Lid geworden op: di 25 mei 2004 22:10
Locatie: Purmerend
Contacteer:

kenneltruck heeft honden terug en de HY zijn lamp!

Bericht door Peter Parker »

Deze heb ik al sinds ik een klein Tijsje was. Alleen was ik het huifje kwijt en natuurlijk ook de hondjes. Nergens meer gevonden. Tot ik een paar weken toevallig zag dat ze als repro te bestellen zijn. Het is een beetje maf, maar ik wilde hem graag weer compleet.
Afbeelding
Afbeelding
Zouden die honden het niet gruwelijk warm hebben gehad in de zon?
Afbeelding
Daarnaast heb ik deze HY van Norev en op een dag zag ik dat het zwaailicht verdwenen was. Nergens meer te vinden. Dat zat me al maanden niet lekker. Bij MK Models uiteindelijk een setje bestelt met allerlei kleuren.
Afbeelding
Nu is eindelijk dat splintertje in mijn vinger, want zo voelde het, verdwenen :mrgreen:
JefDenHelder
Berichten: 19
Lid geworden op: za 19 apr 2014 09:12
Schaal: 1:87

Re: kenneltruck heeft honden terug en de HY zijn lamp!

Bericht door JefDenHelder »

Als ik iets mis voor mijn dinky toys is MK Models de eerste waar ik kijk..... ultieme website, meestal is het daar wel te vinden..
Gebruikersavatar
Smokey
Berichten: 2766
Lid geworden op: di 28 jun 2005 13:23
Locatie: haaksbergen

Re: kenneltruck heeft honden terug en de HY zijn lamp!

Bericht door Smokey »

fijn dat je splinter er uit is! zou vervelend zijn geweest als het was gaan zweren.
Het maakt de modellen wel weer mooi af!

Greetz Richard
Hoezo noemen ze het verzamelwoede? ik wordt altijd vrolijk als ik er mee bezig ben!
Plaats reactie