Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
Prachtige Ferrari! Heel mooi model van BBR, vreemd dat deze nog niet bestond in 1/18 .
Bram
Nieuwste:
1/18 AUDI R8 LMS 2014 24u Spa Spark
1/18 Aston Martin V12 GTE 2013 24u Le Mans Spark
1/18 Porsche GT3 RS 4.0 Black AUTOart
1/18 BMW 1M Valencia Orange GT Spirit
brambo009 schreef:Prachtige Ferrari! Heel mooi model van BBR, vreemd dat deze nog niet bestond in 1/18 .
Bram
Vind ik ook. Ik heb er een hele tijd op moeten wachten. Maar BBR komt weer met een interessante,namelijk de 365 California. De opvolger van de veel bekendere 250 California
Prachtige aanwinst. Het geel staat hem bijzonder goed (moet niet altijd rood zijn).
Voor het eerst eens een deftig 1:18 model van de 275 GTB.
Alleen jammer dat hij sealed is.
James May: 'Did I just hear you, Jeremy Clarkson, say that you'd like a bit less power?' Jeremy: 'Yes you did.'
Dit is een lekker model die je ons toont,man wat hou ik van oude auto's,die hebben toch dat iets meer dan
de moderne wagens van nu.
De buitenfoto's zijn mooi.
Nelis schreef:Heel mooi model! Schitterende Ferrari. Jammer dat de uitlaten niet gelijk zitten links en rechts.
Scherp gezien, vind ik zelf ook jammer. Gelukkig is het een kwestie van een beetje lijm erbij en klaar. Maar mag eigenlijk niet voorkomen bij een modelauto in deze prijsklasse.
Inderdaad, dat vind ik dus ook. Kan alles trouwens open van dit model?
Nelis schreef:Heel mooi model! Schitterende Ferrari. Jammer dat de uitlaten niet gelijk zitten links en rechts.
Scherp gezien, vind ik zelf ook jammer. Gelukkig is het een kwestie van een beetje lijm erbij en klaar. Maar mag eigenlijk niet voorkomen bij een modelauto in deze prijsklasse.
Inderdaad, dat vind ik dus ook. Kan alles trouwens open van dit model?
Alles kan open, als je maar wil Maar het is niet de bedoeling, het model is sealed