Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
Frenk74 schreef:Strak bakkie Brees Hij heeft de Duitse autobahn prima overleefd De foto's zijn, ondanks zijn lengte, ook prima gelukt
Ja, zelfs het metalen! embleem heeft het overleefd bedankt voor de positieve reacties, ik moet zeggen dat de foto's de kleur geen eer aandoen, in het echt is ie nog veel mooier en zeker een ereplekje waard hier ik wist trouwens dat het model groot was maar nu ik hem eenmaal heb sta ik er nog van te kijken, vooral van die enome achterdeuren
Nog bedankt voor de tip Kwieb, ik denk alleen niet dat wij zulke wax in huis hebben en ben een beetje terughoudend met wasbenzine en dergelijke agressieve stoffen
Bart schreef:Op de foto's is hij al net zo imponerend/groot als in het echt. Mooi ding
Ik heb dit Duits slagschip ook al eens "live" mogen aanschouwen. Het enige wat er niet opzit zijn de kanonnen. Zelfs een 1:18 schaalmodel moet dan al indrukwekkend zijn.
Hoezo is dit geen Mossel Jolly? 0-100 km/u in 5,4 seconden vind ik anders aardig muscle voor zo'n zwaargewicht toegegeven hij past niet echt bij de rest van mn collectie maar hier en daar heb ik wel een uitzondering (heb ook n S-type ) en groot, dat is ie zeker, hij neemt een hele plank in mn kast in beslag
Héél mooie aanwinst Bracer, staat ook al lang op m'n lijstje.
Probleem is dat de dealerversie's te duur zijn en de "gewon" qua kleur niet m'n ding zijn.Misschien dan maar de 57 overwegen.
Technisch gezien is de Maybach natuurlijk 'Weltspitze' , en ook met muscle zit het natuurlijk wel snor. Wat ik bedoel is inderdaad punt één: dat 'ie niet helemaal in je collectie past en punt twéé: dat 'ie eigenlijk in niemands' collectie zou moeten passen
In mijn ogen is de Maybach ( in 1:1 ) het ultieme middel om je wansmaak aan de rest van de wereld te tonen, zelfs een S-Klasse Mercedes of zo'n lompe nieuwe Rolls loopt qua stijl en gevoel voor smaak rondjes om een Maybach heen
Zou voor zo'n monster-bedrag wel mooiere bolides weten, 15 Chryslers 300C of zo
Maar Auto-Art heeft hem wel goed nagemaakt
- I'm not interested in facts, I find they tend to cloud my judgement. -
Eigenlijk samen met de Maybach binnen gekomen maar er zaten van die ellendige stickers op.... nu is ie volledig stickervrij Een Dodge Viper SRT10 van Aa
Remco deze Viper ziet er ook niet verkeerd uit moet ik zeggen. De foto's zijn trouwens ook weer helemaal toppie. Ben benieuwd wanneer je de Bond shots gaat maken