Uitlichten modellen vanaf pag.70 - Wo 31/05 > A1GP Team NL 07/08

Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
Gebruikersavatar
Ferrari10flrb
Berichten: 2996
Lid geworden op: zo 16 jul 2006 22:40
Schaal: 1:43
Locatie: Eibergen
Contacteer:

Re: 1/43 Williams FW32 N.Hulkenberg Brazil GP 2010

Bericht door Ferrari10flrb »

Mooi model en met "nederlandse" sponsors ook nog eens.
Gebruikersavatar
TestaRossa
Berichten: 2087
Lid geworden op: zo 09 mar 2008 09:03
Schaal: 1:43
Locatie: Delft
Contacteer:

Re: Kleine status update ter info

Bericht door TestaRossa »

Het verzamelen staat helaas even op een laag pitje, maar ik zal zeker doorgaan. Ik blijf op het MAF en ook dit persoonlijke verzamelthread houd ik aan. :zwaai:
#testarossa1980modelcarcollection ( op Instagram en Twitter ) #MV33 http://www.modelautoforum.nl/viewtopic.php?f=21&t=14803
Gebruikersavatar
Smiley84
Berichten: 160
Lid geworden op: di 07 jan 2014 13:39
Schaal: 1:18

Re: Kleine status update ter info

Bericht door Smiley84 »

Jammer kerel! Hoop geen 'gedwongen' keuze. Heb je trouwens ook overzichtsfoto's van je collectie, ben wel benieuwd naar je opstelling.

Mooi spul ieder geval, verzamel zelf ook 1:43 F1
Smiley's F1 1:18 collectie viewtopic.php?f=21&t=26857
Jaeger1
Berichten: 44
Lid geworden op: ma 10 nov 2014 14:47
Schaal: 1:43

Re: Kleine status update ter info

Bericht door Jaeger1 »

TestaRossa schreef:Het verzamelen staat helaas even op een laag pitje, maar ik zal zeker doorgaan. Ik blijf op het MAF en ook dit persoonlijke verzamelthread houd ik aan. :zwaai:
Hoop jouw binnenkort eens te zien bij Luc Allo bij de weggenpolitie :)
In het echte leven liever niet dat zou mij te duur uitvallen en een rijverbod opleveren :slotje: :doh:
Gebruikersavatar
TestaRossa
Berichten: 2087
Lid geworden op: zo 09 mar 2008 09:03
Schaal: 1:43
Locatie: Delft
Contacteer:

Re: TestaRossa's Collectie

Bericht door TestaRossa »

red_arrow schreef:Hele mooie aanwinsten :worshippy:
En die Vettel ....die wordt zeker nog wereldkampioen (hopelijk met Ferrari :D )
Oude quote ergens in mijn topic (maart 2009)........en nu komt het wel erg dichtbij. Echter, Ferrari moet er nog wel even aan trekken......ben benieuwd! Nieuwe kansen voor Ferrari met Vettel :thump_up:
#testarossa1980modelcarcollection ( op Instagram en Twitter ) #MV33 http://www.modelautoforum.nl/viewtopic.php?f=21&t=14803
Gebruikersavatar
TestaRossa
Berichten: 2087
Lid geworden op: zo 09 mar 2008 09:03
Schaal: 1:43
Locatie: Delft
Contacteer:

Re: Kleine status update ter info

Bericht door TestaRossa »

Zo dan.......dat is echt onwijs lang geleden :shock:

In de tussentijd is er niet echt meer iets bijgekomen qua modellen. Alles staat nog steeds op laag vuur vwb het verzamel gebeuren. Ik hoop in de nabije toekomst wel weer rustig aan te kunnen gaan beginnen. Het blijft heerlijk om een gewild model binnen te halen, maar het moet wel binnen het financiële plaatje vallen allemaal. Dat is wel het voornaamste struikelblok bij de meesten onder ons.

Ik zie dat de meeste links naar foto's in mijn verzameltopic ook inmiddels dood zijn...... :worthless_without_pics:

Oh well, ik probeer weer wat vaker terug te komen hier. Het blijft toch een chronische aandoening dat verzamelvirus.....of is het toch een verslaving?!

:zwaai:
#testarossa1980modelcarcollection ( op Instagram en Twitter ) #MV33 http://www.modelautoforum.nl/viewtopic.php?f=21&t=14803
Gebruikersavatar
Schumi28
Forumbestuur
Berichten: 5178
Lid geworden op: wo 08 okt 2003 17:11
Schaal: 1:43
Locatie: Noord-Holland
Contacteer:

Re: Kleine status update ter info

Bericht door Schumi28 »

Nou toch jammer dat er niks meer is bijgekomen, maar dat je nog wel een vlammetje hebt :mrgreen:
Afbeelding
Gebruikersavatar
MitsuGalant
Berichten: 788
Lid geworden op: zo 08 aug 2010 15:27
Schaal: 1:18

Re: Kleine status update ter info

Bericht door MitsuGalant »

TestaRossa schreef:Het blijft heerlijk om een gewild model binnen te halen, maar het moet wel binnen het financiële plaatje vallen allemaal. Dat is wel het voornaamste struikelblok bij de meesten onder ons.
Daar sla je de sijker op z'n kop... het blijft een redelijk prijzige hobby helaas.
Gebruikersavatar
TestaRossa
Berichten: 2087
Lid geworden op: zo 09 mar 2008 09:03
Schaal: 1:43
Locatie: Delft
Contacteer:

Re: Kleine status update ter info

Bericht door TestaRossa »

Weer een jaar voorbij sinds mijn laatste entry hier......in de tussentijd zijn er wel een aantal 'oldskool' 1/18 F1 bijgekomen en de Jumbo MV33 1/32 mocht ook aanschuiven. Verder geen nieuws eigenlijk anders dan dat ik in de zeer nabije toekomst door 'omstandigheden' ga verhuizen en de collectie een wat prominentere plaats wil geven in huis. Althans, dat is wel mijn streven in ieder geval.......keep you posted. Zo af en toe :) :zwaai:
#testarossa1980modelcarcollection ( op Instagram en Twitter ) #MV33 http://www.modelautoforum.nl/viewtopic.php?f=21&t=14803
Gebruikersavatar
Schumi28
Forumbestuur
Berichten: 5178
Lid geworden op: wo 08 okt 2003 17:11
Schaal: 1:43
Locatie: Noord-Holland
Contacteer:

Re: Kleine status update ter info

Bericht door Schumi28 »

Hou ons op de hoogte, ben benieuwd :mrgreen: :thump_up:
Afbeelding
Gebruikersavatar
TestaRossa
Berichten: 2087
Lid geworden op: zo 09 mar 2008 09:03
Schaal: 1:43
Locatie: Delft
Contacteer:

Re: Kleine status update ter info

Bericht door TestaRossa »

Uhm.....eigenlijk best vervelend nieuws.....

Door een relatiebreuk in de vorm van een scheiding ben ik van plan, voor zover dat gaat, mijn collectie in de verkoop te doen.
De meeste kennen de collectie nog wel hoop ik :)

Dus ik zal deze ook hier op het forum neerzetten en aanbieden. Ik ga vandeweek even inventariseren en specificeren. Bepaalde modellen zal ik proberen te behouden. Het liefst doe ik het in 1 ruk weg, omdat ik anders te lang bezig ben om alles stuk voor stuk te verkopen. Of het lukt is een tweede uiteraard, desnoods gaat ie voor minder de deur uit helaas, maarja ik moet toch wat. Dus dit is als het ware een soort vooraankodiging.

Het is spijtig en de passie blijft, maar dit soort wendingen doet iemand beslissingen maken die ik liever niet zou maken.

Alvast bedankt voor alle jaren. Ik zal zeker wel actief blijven hier op het MAF, ik ben niet zomaar genezen :oops:
#testarossa1980modelcarcollection ( op Instagram en Twitter ) #MV33 http://www.modelautoforum.nl/viewtopic.php?f=21&t=14803
Gebruikersavatar
Johan
Berichten: 3103
Lid geworden op: di 27 jul 2010 17:36
Schaal: 1:43
Locatie: Dordrecht

Re: Kleine status update ter info

Bericht door Johan »

Jammer om te horen dat je je collectie niet kan/wil behouden maat er zal een reden voor zijn.
Scheiden is meestal niet leuk maar vergeet niet dat het op den duur ook weer een nieuwe start mogelijk maakt in het leven.
Mijn advies, doe niet alles weg van je collectie en hou de pronkstukjes voor jezelf.
nieuw in collectie: Ferrari SF90 Stradale -- Nismo GT-R R35 N Attack Package -- Alfa Romeo Giulia GTAM -- Ferrari LaFerrari Aperta -- Ferrari FXXK -- Commer 8 CWT Van -- Maserati MC20
Mijn site: www.auto43.nl
Gebruikersavatar
Smiley84
Berichten: 160
Lid geworden op: di 07 jan 2014 13:39
Schaal: 1:18

Re: Kleine status update ter info

Bericht door Smiley84 »

Jammer om te horen. Ik heb in 2015 om een andere rot-reden mijn collectie weggedaan.

Recentelijk weer opnieuw begonnen ermee. Om eerlijk te zijn heb ik ook geen spijt gevoelens dat de voorgaande collectie weg is. Destijds veel plezier aan beleefd, maar het ging op dat moment financieel gewoon niet.

Moraal van het verhaal: Je kan de hobby altijd weer oppakken.
Smiley's F1 1:18 collectie viewtopic.php?f=21&t=26857
Gebruikersavatar
Schumi28
Forumbestuur
Berichten: 5178
Lid geworden op: wo 08 okt 2003 17:11
Schaal: 1:43
Locatie: Noord-Holland
Contacteer:

Re: Kleine status update ter info

Bericht door Schumi28 »

Zonde om te horen, sterkte daar mee :thump_up:
Afbeelding
Gebruikersavatar
Ricardo
Moderator
Berichten: 14078
Lid geworden op: za 11 okt 2003 22:08
Schaal: 1:43
Locatie: Groningen
Contacteer:

Re: Kleine status update ter info

Bericht door Ricardo »

Vervelend om te horen :( Succes met de verkoop en verdere afhandeling :(
Plaats reactie