Autoart heeft een tijd geleden de Lotus gepresenteerd, echter tot op heden nog niet verkocht.
Het zou mooi zijn als TSM de McLarens op de markt brengt van Senna. Iets meer detail, beter afgewerkt en een zichtbaar motorblok.

Ja klopt, dat heb ik ook gezien op internet. De oude Minichamps versie in combinatie met Senna is meer dan prima! TSM heeft de mclaren al uitgebracht, ziet er inderdeel heel goed uit. Alleen jammer dat zij geen driver figuurtjes erin hebben. Morgen komt een nieuwe update!rsh_scuderia schreef:De oudere modellen vind ik persoonlijk wel echt modellen vanuit de jaren '90. Soms wat grof en de decals laten soms los.
Autoart heeft een tijd geleden de Lotus gepresenteerd, echter tot op heden nog niet verkocht.
Het zou mooi zijn als TSM de McLarens op de markt brengt van Senna. Iets meer detail, beter afgewerkt en een zichtbaar motorblok.
Hartstikke bedankt! Vind ik leuk om te horen. De Camel livery met de gele kleur vind ik persoonlijk echt heel tof. Ik verzamel eigenlijk ook alleen 1/18. Maar er is weinig uitgebracht in 1/18 schaal voor Gilles Villeneuve. Ik krijg in november wel de BBR long beach 1982 en Exoto 1979. Voor nu heb ik wat "kleintjes" kunnen scoren. Zal morgen een update plaatsen wat ik binnen heb gekregenSvenson1983 schreef:Ik ben best fan van jouw collectie, al gaat m'n voorkeur uit naar de modellen 1:18.
Ik vond de zwarte JPS-Lotussen al geweldig, en dan nu de boterbloemgele versie.
Menig liefhebber moest even slikken toen ze dat jaar de nieuwe livery van Lotus zagen.
De wagen deed het toen vooral goed op de stratencircuits. Eén van Senna's 6 zeges in
Monaco trouwens.
Knappe update, hopelijk kunnen de decals opgeknapt worden, en wordt ie als nieuw.
Dankje! Ik ga ze volgende week allemaal laten fixen met nieuwe decals. Ze zijn toch al ruim 15 jaar oud. Ik ben zelf 25 maar ik weiger om modellen van de nieuwe Senna lijn te nemen.Ferrarifan schreef:Lekkere modellen hoor, met als mijn favoriet de Marlboro McLarens
Ja brumm maakt hele leuke edities van Gil. Ik vind de kwaliteit persoonlijk meer dan oke! De zandvoort editie en het duel met arnoux zijn echt heel tof gedaan.Jolly Club schreef:Gilles, de Colin McRae van de Rundkurs..![]()
Brumm maakt misschien iets minder verfijnde modellen, maar compenseert dat door een serie prachtige, niet alledaagse, specials uit te brengen van #27. Hoewel de loopbaan van Villeneuve sr. helaas niet al te lang geduurd heeft, kun je op die manier toch een fraai rijtje bij elkaar verzamelen!
Gilles, de man die te vroeg aan kinderen begon..