Marktplaats

Deel hier je positieve en negatieve ervaringen met modelauto winkels. Houd het wel netjes! Het vergelijken van prijzen is ook niet de bedoeling, dat kan iedereen zelf.
Gebruikersavatar
togicollector
Berichten: 828
Lid geworden op: ma 16 nov 2009 13:25
Schaal: 1:18
Locatie: Achterhoek/Haarlem

Re: Marktplaats

Bericht door togicollector »

1967mustang schreef:Mp is gewoon een grote verziekte bende. Organisatie voert geen donder uit om alles in goede banen te leiden. Advertenties staan niet in de goede rubrieken en als je een advertentie plaatst dan betaal je soms meer als wat iets waard is. Niet dat ik dat doe, ik gooi het dan gewoon in een andere rubriek :D Ze kijken er toch niet naar.
Alleen kijken geïnteresseerden daar dan ook niet :D
Kijk op http://www.mijnalbum.nl/Album=7TPXMNRZ" onclick="window.open(this.href);return false; en op http://www.mijnalbum.nl/Album=SMA8V6VM" onclick="window.open(this.href);return false;
Gebruikersavatar
supra007
Berichten: 694
Lid geworden op: za 30 mei 2009 11:48
Schaal: 1:18

Re: Marktplaats

Bericht door supra007 »

Beste forummers,

Ik vroeg mij af of iemand ooit zaken heeft gedaan met ene Nissan uit Amsterdam. Hij verkoopt vooral zelf gemodificeerd jdm spul, maar schijnt nu ook aan een evo x te kunnen komen van CSM.
Zijn volledige naam is ismail syed mohammad en ik vraag mij af of hij dus ten eerste betrouwbaar is en hoe zijn service is?
soms es t beater iets moeis te verleaze, gea kint t beater verleaze dan det ge t noeit het gehad!
Gebruikersavatar
marco71
Berichten: 1111
Lid geworden op: za 10 jan 2009 00:11
Locatie: rotterdam ( HOOGVLIET )

Re: Marktplaats

Bericht door marco71 »

supra007 schreef:Beste forummers,

Ik vroeg mij af of iemand ooit zaken heeft gedaan met ene Nissan uit Amsterdam. Hij verkoopt vooral zelf gemodificeerd jdm spul, maar schijnt nu ook aan een evo x te kunnen komen van CSM.
Zijn volledige naam is ismail syed mohammad en ik vraag mij af of hij dus ten eerste betrouwbaar is en hoe zijn service is?

Ik heb hem 2x ontmoet in amterdam
hij heeft 2x wat gekocht van mij dus ik weet niet hoe zijn service is
als hij je wat verkoopt en je kan he afhalen dan weet ik zeker dat het goed gaat , hoe hij met de post omgaat weet ik niet
verder best een aardige kerel
Afbeelding
sport and supercars forever
Gebruikersavatar
supra007
Berichten: 694
Lid geworden op: za 30 mei 2009 11:48
Schaal: 1:18

Re: Marktplaats

Bericht door supra007 »

Oke bedankt :thump_up:

Heb het model inmiddels binnen. Helaas kwam het model niet helemaal ongeschonden bij mij aan, maar ik heb gelukkig wat met hem kunnen regelen.
soms es t beater iets moeis te verleaze, gea kint t beater verleaze dan det ge t noeit het gehad!
Gebruikersavatar
schuifelhoofd
Berichten: 1031
Lid geworden op: wo 26 mei 2010 08:16
Locatie: Aarschot, Belgie
Contacteer:

Re: Marktplaats

Bericht door schuifelhoofd »

Hoe kan het in godsnaam dat je een advertentie plaatst op Marktplaats, en als je dan een half uurtje later naar je "profiel" gaat kijken,
of ze er goed op staan, staat er bij 2 van de 3 "verder dan pagina 10" :shock: :evil:
1967mustang
Berichten: 119
Lid geworden op: vr 13 sep 2013 22:01
Schaal: 1:64

Re: Marktplaats

Bericht door 1967mustang »

Omdat eerst de betaalde advertenties er staan en dan pas de gratis ads.

Gr
Rene
Mijn Mustangverzameling, ongeveer 400 modellen.
http://www.modelautoforum.nl/viewtopic. ... 8&start=15
Gebruikersavatar
Smiley84
Berichten: 160
Lid geworden op: di 07 jan 2014 13:39
Schaal: 1:18

Re: Marktplaats

Bericht door Smiley84 »

gerardduinkerken schreef:
Modelauto's kon je vroeger nog wel voor een schappelijke prijs krijgen via mp . Tegenwoordig zijn die prijzen asociaal hoog en kan ik ze via ebay incl verzenden uit hongkong, of china nog goedkoper bemachtigen.
Marktplaats is gewoon waanzin. Ik stop er per direct dan ook mee om via MP modelauto's aan te schaffen.

Voorbeeld: Gozer heeft 18 F1 Modellen 1:18 te koop staan (maar 17 op foto). Geen vraagprijs of wat dan ook.

Mijn eerste vraag is: Wat is je richtprijs en heb je de dozen nog? Enkel antwoord dat ie geen dozen meer had. Niks over prijs.
Dus ik bied 180 Euro. Laag, dat klopt, maar goed: 17 gedateerde f1 modellen zonder noemenswaardige collector items.

Bod afgewezen met een begeleidend schrijven dat ie niet op onzin reageert. Gevraagd nogmaals een richtprijs op te geven, bod aangepast naar 200 als openingsbod.

Weet je wat het tegenbod was?

750,00 Euro :wall:
Smiley's F1 1:18 collectie viewtopic.php?f=21&t=26857
Gebruikersavatar
Autofan
Berichten: 2911
Lid geworden op: vr 25 mei 2007 10:19
Schaal: 1:18
Locatie: Ridderkerk

Re: Marktplaats

Bericht door Autofan »

Meteen maar doorverwezen naar het gesticht zeker? :D
Afbeelding
Gebruikersavatar
miniBoss
Berichten: 38
Lid geworden op: wo 25 jan 2017 00:03
Schaal: 1:43

Re: Marktplaats

Bericht door miniBoss »

Die gasten heb je altijd, die denken dat ze zonder doos nog 50e pst waar zijn. :D
Gebruikersavatar
vandebrugwebklik
Berichten: 12
Lid geworden op: vr 07 jan 2011 14:25
Schaal: 1:18
Locatie: Putten
Contacteer:

Re: Marktplaats

Bericht door vandebrugwebklik »

-
Laatst gewijzigd door vandebrugwebklik op ma 29 jan 2018 18:13, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Smiley84
Berichten: 160
Lid geworden op: di 07 jan 2014 13:39
Schaal: 1:18

Re: Marktplaats

Bericht door Smiley84 »

Autofan schreef:Meteen maar doorverwezen naar het gesticht zeker? :D
Ja, samen met een vent die 200 Euro voor een Max Verstappen Winner Spain GP van Spark vroeg.

Ik had dat model staan al, met minieme schade. Verkocht, op zoek naar een nieuw exemplaar. De webshop prijzen zijn circa 145 Euro momenteel, maar hij bleef bij hoog en laag volhouden dat 200 Euro marktconform was :wall:
Smiley's F1 1:18 collectie viewtopic.php?f=21&t=26857
DennieAdam1986
Berichten: 1
Lid geworden op: za 27 jan 2018 16:47
Schaal: 1:43

Re: Marktplaats

Bericht door DennieAdam1986 »

vandebrugwebklik schreef:Geachte lezers,

Ga niet in zee met verkoper0592 uit assen, dit is een malafide oplichter.
Zal ik hert daadwerkelijk verhaal over jou Bedrijfje ModelcarPadradise.nl even uitlichten?
Gebruikersavatar
Bjorn
Berichten: 386
Lid geworden op: za 08 aug 2009 09:40
Schaal: 1:18
Locatie: Landgraaf
Contacteer:

Re: Marktplaats

Bericht door Bjorn »

Is hier toevallig iemand die ervaring heeft met Senzo Schuurbiers ui Bergen op Zoom?

Een maand geleden een modelauto bij hem gekocht en nog steeds niet ontvangen en krijg nu ook al 2 weken geen reactie van hem :evil:
1:18 Fast and Furious
dirk044
Berichten: 1
Lid geworden op: za 31 aug 2019 22:29
Schaal: 1:18

Re: Marktplaats

Bericht door dirk044 »

Mensen kijk uit met kopen op Marktplaats.
Ik koop hier niks meer ook na slechte ervaringen, ook een besteld artikel NOOIT ontvangen, was trouwens geen auto schaalmodel.
Porschelover
Berichten: 742
Lid geworden op: di 20 okt 2015 20:48
Schaal: 1:18
Locatie: België

Re: Marktplaats

Bericht door Porschelover »

dirk044 schreef:Mensen kijk uit met kopen op Marktplaats.
Ik koop hier niks meer ook na slechte ervaringen, ook een besteld artikel NOOIT ontvangen, was trouwens geen auto schaalmodel.
oei das minder... heb je gegevens van de persoon?
of is het ondertussen toch in orde gekomen?
Bjorn schreef: Is hier toevallig iemand die ervaring heeft met Senzo Schuurbiers ui Bergen op Zoom?
Een maand geleden een modelauto bij hem gekocht en nog steeds niet ontvangen en krijg nu ook al 2 weken geen reactie van hem :evil:
Geen ervaring wel al een oudere post, is het ondertussen in orde gekomen Bjorn?
Plaats reactie