Vinyard Models

Deel hier je positieve en negatieve ervaringen met modelauto winkels. Houd het wel netjes! Het vergelijken van prijzen is ook niet de bedoeling, dat kan iedereen zelf.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Smiley84
Berichten: 160
Lid geworden op: di 07 jan 2014 13:39
Schaal: 1:18

Vinyard Models

Bericht door Smiley84 »

Via Martkplaats op advertenties gestuit van een zekere KSV uit Eindhoven.

Had een Rosberg 2016 te koop staan, en na een prijs overeengekomen te zijn model opgehaald. Model in nieuwstaat, met sleeve nog om de doos heen.

Vriendelijke vent, bleek dat ie ook een webshop heeft onder de naam Vinyard Models.

Modellen die hij verkoopt voornamelijk F1, prijs marktconform.

https://www.vinyardmodels.com is zijn website.

Reagereerde snel op correspondentie via Marktplaats en ook via mail. Had het model opgehaald, kwam er toen pas achter dat het een officiale webshop is. Dus nog om een aankoopbon gevraagd later per mail, was geen probleem.
Smiley's F1 1:18 collectie viewtopic.php?f=21&t=26857
Gebruikersavatar
Smiley84
Berichten: 160
Lid geworden op: di 07 jan 2014 13:39
Schaal: 1:18

Re: Vinyard Models

Bericht door Smiley84 »

Woensdagavond stond ik eens op mijn gemak mijn modellen te bekijken, zie ik opeens een afwijking aan de in mijn openingspost genoemde Rosberg :( Op de foto is dit te zien; boven de 'm' het Qualcomm logo is een stukje neus niet mee gespoten. Baalde hier best wel van.

Afbeelding

Met de verkoper contact opgenomen. Zeer nette oplossing. In eerste instantie werd mij korting op een volgende aankoop geboden, omdat hij geen 2e exemplaar meer had staan van dit model. Maar ja, daarmee was dit model niet puntgaaf weer. Tegenvoorstel gedaan om hem te ruilen tegen een nieuwe 2016 Hamilton, zodat ik wel een puntgaaf exemplaar van de 2016 Mercedes had. Deze was echter 40 euro duurder, maar de verkoper kwam me tegemoet door de kosten te splitten.

Zeer netjes opgelost :worshippy: Zeker in acht genomen dat ik de Rosberg al even in huis had. Wijze les ook: Modellen voortaan echt goed checken op afwijkingen en schades.
Smiley's F1 1:18 collectie viewtopic.php?f=21&t=26857
Gebruikersavatar
Schumi28
Forumbestuur
Berichten: 5178
Lid geworden op: wo 08 okt 2003 17:11
Schaal: 1:43
Locatie: Noord-Holland
Contacteer:

Re: Vinyard Models

Bericht door Schumi28 »

Nette oplossing, toch beter als je model puntgaaf is :thump_up:
Afbeelding
Gebruikersavatar
Smiley84
Berichten: 160
Lid geworden op: di 07 jan 2014 13:39
Schaal: 1:18

Re: Vinyard Models

Bericht door Smiley84 »

Schumi28 schreef:Nette oplossing, toch beter als je model puntgaaf is :thump_up:
Inderdaad. Aan de ene kant vind ik mezelf een enorme zeur. Aan de andere kant: Een duur model moet gewoon goed zijn.
Smiley's F1 1:18 collectie viewtopic.php?f=21&t=26857
Marijn
Berichten: 9
Lid geworden op: zo 05 jul 2020 21:22
Schaal: 1:43

Re: Vinyard Models

Bericht door Marijn »

Heb bij deze verkoper meerdere modellen gekocht , en ben altijd hartelijk ontvangen bij hem thuis plus de modellen waren allemaal nieuw in de verpakking.
PieterBuitenhuis
Berichten: 28
Lid geworden op: di 14 apr 2020 13:28
Schaal: 1:18

Re: Vinyard Models

Bericht door PieterBuitenhuis »

Ik heb dezelfde ervaring als Marijn. Netjes aan huis opgehaald: vriendelijk en zelfs nog het plasticje om de doosjes.
De decals waren door hem zelf opgeplakt; zeer strak gedaan!
Darksoldier933
Berichten: 67
Lid geworden op: za 16 nov 2019 20:40
Schaal: 1:43

Re: Vinyard Models

Bericht door Darksoldier933 »

Ook prima ervaring bij Vinyard Models,
Een RB15 Shakedown Edition van Max verstappen besteld. Limited edition. Zeer goed verpakt en model is in topstaat.

Daar zou ik zo nog eens bestellen
Gebruikersavatar
elcamino
Berichten: 658
Lid geworden op: do 15 jul 2004 16:36
Schaal: 1:18

Re: Vinyard Models

Bericht door elcamino »

Vraagt belagelijke prijs voor model op MP
Porsche dirty pig
Plaats reactie