Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
"Pon" Porsche van Gijs en David van Lennep uit 1966 (1000km Nürbergring). Minichamps, schaal 1:18.
Het interieur had wel iets meer details mogen bevatten, maar de auto is absoluut zijn geld waard.
Prijs / kwaliteits verhouding is uitstekend zullen we maar zeggen.
Laatst gewijzigd door Matt Modelautos op wo 15 nov 2006 09:09, 1 keer totaal gewijzigd.
Ik vind het interieur wat magertjes. Nou zit er in een raceauto i.d.d. niet veel luxe, maar ik kan me moeilijk voorstellen dat er in 1966 geen veiligheidsgordels in de raceauto's zaten.
Mocht dit wel zo zijn, dan trek ik mijn woorden in.
Lekker werkje is dat met je site idd. Dat is wel het grote nadeel van die techniek die niet stil staat.
Ik heb de Porsche ook in mijn handen gehad. Ik vond hem alleen een beetje tegenvallen. Over het algemeen ziet ie er goed uit, behalve bij de deurtjes. De versie die ik in mijn handen had sloot niet erg netjes af. Verder wel een mooi model.