Tinman schreef:Gave collectie zeg!
Ik heb ook gekeken naar het MRCollection atelier maar gewoon ergens in het gesprek werd niet meer gereageerd

Ik wilde een SVJ63 maken in een zwart/gele combinatie maar wel met de stickers etc. Toen ze ineens niet meer reageerden durfde ik niet meer verder te gaan om bij hun een order te plaatsen voor 600+ euro zonder te weten of dat goed gaat komen.
Hoe werkt dat als ze wel blijven reageren, krijg je eerst nog een computer render van wat besproken is o.i.d. of moet je er maar vanuit gaan dat ze genoeg hebben aan je vragen/instructies?
Dank je wel! Heb nog een 15tal nieuwe modellen thuis ondertussen, maar ontbreek een beetje de tijd om foto's van te nemen.
Wel ze zijn heel slecht in het antwoorden, ze kunnen ook geen schitterend Engels, over het algemeen
Je krijgt geen deftig beeld van 'uw samengesteld model", het enige waar je kunt op af gaan zijn de kleine fototjes onder de optielijst.
Natuurlijk kun je wel veel achterhalen van andere modellen of van de echte auto's van hoe het er werkelijk zal uit zien.
Ik heb na 4 maanden nog een optie aangepast aangezien het toch niet klaar was, ik hoop dat ze dit dan ook gaan meenemen. (ook na veelvuldig contact opnemen via allerlei manieren) Ik zal hem posten als hij toekomt, en ook hoe de communicatie nog verloopt omtrent het model. Ik heb er geen idee van.