gezocht: enthausiastelingen om samen te rijden/bashen in Arnhem 1:10

Hier kun je over alles discussiëren. Onderwerpen waarop 60 dagen niet is gereageerd worden automatisch verwijderd.
Plaats reactie
Thijs
Berichten: 1
Lid geworden op: wo 03 jan 2024 21:53
Schaal: 1:10

gezocht: enthausiastelingen om samen te rijden/bashen in Arnhem 1:10

Bericht door Thijs »

Hallo!

Mijn zoon (12) heeft al een aantal jaar een 1:10 truggy (gepimpte Absima Truggy 3.4BL V2), en vind het leuk om samen met anderen (offroad) te rijden, de auto te pimpen etc. Probleem is dat hij niemand kent die ook deze fantastische hobby heeft. Ikzelf ben fervent scheepsmodelbouwer, en kan hem technisch goed ondersteunen, maar hij is op zoek naar iemand in de regio Arnhem om samen zo nu en dan samen te rijden / bashen en ervaringen uit te wisselen.

In Velp zit een auto modelbouw vereniging voor on-road race klassen, maar hij zoekt meer iets recreatiefs, bashing door het bos etc. Ken jij iemand van ongeveer zijn leeftijd die het ook gezelliger vind om samen te rijden dan alleen in Arnhem, stuur me een berichtje en dan organiseren we wat!

Thijs
Gebruikersavatar
Schumi28
Forumbestuur
Berichten: 5181
Lid geworden op: wo 08 okt 2003 17:11
Schaal: 1:43
Locatie: Noord-Holland
Contacteer:

Re: gezocht: enthausiastelingen om samen te rijden/bashen in Arnhem 1:10

Bericht door Schumi28 »

Hoi Thijs,

Ik vrees dat je hier weinig enthousiastelingen hiervoor zult vinden, aangezien dit geen RC-forum is maar een modelautoforum die geen lopende motor hebben :mrgreen:
Afbeelding
Plaats reactie