Dat is nou eenmaal de "spambeveiliging", maar je hebt er nu geen last meer van
Stel je hier even voor
- Schumi28
- Forumbestuur
- Schaal: 1:43
- Contacteer:
Re: Stel je hier even voor
Zelf ben ik forumbeheerder op een ander forum, ik begrijp het helemaal. Voor je het weet wordt je forum vervuild met spammers, dat wil je dus absoluut niet hebben. Het is niet ideaal maar wel zo veilig. Ik steun de beheerders van dit forum daarom volledig 
- modelM43
- Schaal: 1:43
- Contacteer:
Ik snap het wel, maar vond het vervelend. Gelukkig ben ik door de ballotage commissie heen en kan ik nu lekker plaatsen 
De laatste nieuwe modellen en aanpassingen vind je op https://modelm43.online/new-and-upcoming-updates/
Ik ben michel inmiddels 51 jaar
Was al bekend op dit forum maar door omstandigheden niet meer ingelogd kortom ik ben 13 jaar afwezig geweest
Maar ik ben weer terug
Vorigjaar april ben ik getroffen door een herseninfarct na operatieveverwijdering van een hersentumor zo groot als een tennisbal
Ik lag al een paar uur op de uitslaapkamer na een operatie van bijna 9 uur toen ik een herseninfarct kreeg
Ik heb daarna 15 weken intern in een reparatie centrum gezeten waar ik opnieuw heb moeten leren lopen
Inmiddels loop ik weer Wel Met een stok
Ik mag geen auto meer rijden en kan geen motor meer rijden dus ik verplaats me met een 45KM autootje
Verder is werken voor mij klaar enzit ik in de wia na een carrière van 30 jaar als betonboorder
Was al bekend op dit forum maar door omstandigheden niet meer ingelogd kortom ik ben 13 jaar afwezig geweest
Maar ik ben weer terug
Vorigjaar april ben ik getroffen door een herseninfarct na operatieveverwijdering van een hersentumor zo groot als een tennisbal
Ik lag al een paar uur op de uitslaapkamer na een operatie van bijna 9 uur toen ik een herseninfarct kreeg
Ik heb daarna 15 weken intern in een reparatie centrum gezeten waar ik opnieuw heb moeten leren lopen
Inmiddels loop ik weer Wel Met een stok
Ik mag geen auto meer rijden en kan geen motor meer rijden dus ik verplaats me met een 45KM autootje
Verder is werken voor mij klaar enzit ik in de wia na een carrière van 30 jaar als betonboorder
all objects in the mirror will be soon
dissapear
dissapear