ModelM43 collecties

Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
modelM43
Schaal: 1:43
Contacteer:

Re: ModelM43 collecties

Bericht door modelM43 »

Ik vertelde vorige keer al dat ik in wat modellen van de hotlist kon afstrepen. Daar zaten twee Rebellion modellen bij die ik in juli online heb gezet.

Deze blauwe Lola B08/80 - Judd LMP2 reed in 2009 samen met de rode Lola-Aston Martin LMP1. Beide ingezet door Speedy team Sebah, het latere Rebellion.
Afbeelding

Ook gevonden heb ik de witte #12 Rebellion R-One - AER LMP1 van Le Mans 2015, hier samen met zijn rode teamgenoot.
Afbeelding

Interesse in de meest recente updates? https://modelm43.online/new-and-upcoming-updates/
Laatst gewijzigd door modelM43 op wo 05 aug 2026 19:29, 1 keer totaal gewijzigd.
Ricardo
Moderator
Contacteer:

Bericht door Ricardo »

Je hebt behoorlijk wat op je lijst staan in de toekomst :drool:
Ferrarifan
Schaal: 1:18
Contacteer:

Bericht door Ferrarifan »

Eens met mijn voorganger en het blijft een mooie website. Ik heb ook al eens een aantal keren geprobeerd een mooie site te maken, maar ben er nog niet erg tevreden over. :oops:

Ik gebruik de site (jouwweb) meer als een soort databank om foto\s te linken naar andere sites dan als presentatiemiddel. Ik heb ook geen zin in om ervoor te betalen om de website in de luccht te houden.
modelM43
Contacteer:

Bericht door modelM43 »

Ook begrijpelijk, ik vind het juist leuk om mijn verzameling altijd bij me te hebben en ook anderen te laten meegenieten.
Waarschijnlijk stop ik er veel te veel tijd in voor de bezoekersaantallen die ik trek, maar ja ook dat is hobby. Mijn site draait bij Strato en kost maar een paar euro per maand, dus dat kan er vanaf. Het platform is een kosteloze versie van Wordpress :P
Ricardo schreef: wo 05 aug 2026 19:47 Je hebt behoorlijk wat op je lijst staan in de toekomst :drool:
Dat zijn niet allemaal nieuwe modellen. Zeker de collecties met modellen van een bepaald merk, sponsor of coureur heb ik vrijwel allemaal al langere tijd in de kast staan. Ik vind het gewoon leuk om dat 's avonds op de bank te zitten met de laptop en dergelijke overzichten te maken. Soms ben je er mee bezig en realiseer je je dat je toch nog een model mist, dat is dan weer een mooie aanleiding om op zoek te gaan naar dat ene modelletje :mrgreen:
Verzamelaar001

Bericht door Verzamelaar001 »

Leuke modellen!
Ricardo
Moderator
Contacteer:

Bericht door Ricardo »

Dat maakt het verzamelen wel leuk! Heb je ook wel eens een model gekocht die je al had?
modelM43
Contacteer:

Bericht door modelM43 »

Ricardo schreef: ma 10 aug 2026 22:19 Dat maakt het verzamelen wel leuk! Heb je ook wel eens een model gekocht die je al had?
Ja hoor, is me inderdaad een keer overkomen op de NAMAC beurs terwijl het model al een jaar in mijn kast stond :doh:
Ook een keer een model dat net uitkwam dubbel besteld in dezelfde week bij twee verschillende leveranciers :whistle:

Dat gebeurt dan precies op momenten dat ik mijn excel niet bij de hand heb of nog niet heb bijgewerkt :wall:
Ik weet heel aardig wat ik wel en niet heb, maar soms gaat het even mis :mrgreen:

Zijn er anderen die dit herkennen?
Ferrarifan
Contacteer:

modelM43 schreef: di 11 aug 2026 15:45
Ricardo schreef: ma 10 aug 2026 22:19 Dat maakt het verzamelen wel leuk! Heb je ook wel eens een model gekocht die je al had?
Ja hoor, is me inderdaad een keer overkomen op de NAMAC beurs terwijl het model al een jaar in mijn kast stond :doh:
Ook een keer een model dat net uitkwam dubbel besteld in dezelfde week bij twee verschillende leveranciers :whistle:

Dat gebeurt dan precies op momenten dat ik mijn excel niet bij de hand heb of nog niet heb bijgewerkt :wall:
Ik weet heel aardig wat ik wel en niet heb, maar soms gaat het even mis :mrgreen:

Zijn er anderen die dit herkennen?
Ik heb nog nooit modellen dubbel gekocht. Ik heb wel af en toe twijfels of ik een model al heb. Dan kijk ik even in mijn lijst met modellen om te voorkomen dat ik een model aanschaf die al in mijn kasten staat.
modelM43
Contacteer:

Bericht door modelM43 »

modelM43 schreef: di 11 aug 2026 15:45 Ja hoor, is me inderdaad een keer overkomen op de NAMAC beurs terwijl het model al een jaar in mijn kast stond :doh:
Ik ga morgen in de herkansing. Vakantie editie, zal wel niet heel druk zijn :roll:
daniel1984
Contacteer:

Bericht door daniel1984 »

Je heb een mooie uitgebreide raceauto collectie.
Mooi om te zien
modelM43
Contacteer:

Bericht door modelM43 »

daniel1984 schreef: vr 14 aug 2026 22:34 Je heb een mooie uitgebreide raceauto collectie.
Mooi om te zien
Dank je wel, jouw favoriete merk komt ook aardig aan bod lijkt me :rico:
modelM43
Contacteer:

Bericht door modelM43 »

Mijn website heeft er ook weer een leuke collectie bij: #124 Racing Ladies https://modelm43.online/driver/124-racing-ladies/
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
en nog zo'n 30 andere modellen :roll:
Ferrarifan
Contacteer:

Geweldige modellen en een heldere informatieve website. Mooi ook met foto's van de originele auto's. Ik heb daar ook voor gekozen.
Dat brengt meer leven in de brouwerij :worshippy:
modelM43
Contacteer:

Bericht door modelM43 »

Ferrarifan schreef: vr 21 aug 2026 22:41 Geweldige modellen en een heldere informatieve website. Mooi ook met foto's van de originele auto's. Ik heb daar ook voor gekozen.
Dat brengt meer leven in de brouwerij :worshippy:
Dank je. Het blijft een model van een echte auto, dus ik vind het inderdaad leuk om ze bij elkaar te zien. Het verhaal heeft ook bijna altijd betrekking op het origineel. :angel:
Verzamelaar001

Bericht door Verzamelaar001 »

erg mooi!
Plaats reactie