Beste Bart: kan nu al zeggen: Project én samenwerking geslaagd.

hanzjepanzje schreef:Heel mooi!
Zou je met die laatste foto's niet mee willen doen met de kalenderwedstrijd?
Matt Modelautos schreef: ..............Voor op het kofferdeksel dient echter het een en ander aangepast te worden. Zo moet er een extra aansluiting gemaakt worden.???? én in het "gat" wat in het kofferdeksel van de donorauto zit dient een klepje te komen. En dit is nu nét wat het meeste werk opleverd. Eerst geprobeerd het uit metaal te maken, echter één foutje en je kunt opnieuw beginnen. Daarna maar geprobeert uit kunststof. Dit bleek een meevaller. Als het machinaal gemaakt kan worden, wil het niet veel zeggen,...dit moet ik echter met de hand gaan vijlen. (en het moet nog passen ook). Door een kunststof plaatje te gebruiken kon ik makkelijk met een snoeischaar een hele rits plaatjes knippen. Als dan een klepje mislukt, kieper je het nogal snel weg omdat je toch vlot een nieuw kunt uitknippen. Met het metalen plaatje was dit echter niet het geval..............
Kale schreef:Moet dat klepje ook schanierend worden??
Dragonfly schreef:dit ziet er super uit hoor. Die decals op welk papier zijn die gedrukt en met welke printer (APLS ??? ) zijn deze gedrukt.Vooraal die witte had ik graag geweten hoe je die maakt
Ik blijf dit volgen hoor