Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Hier plaatsen leden aan de hand van foto's en beschrijvingen de voortgang van bouw en ombouwprojekten. Op deze manier kunnen we van elkaar leren en zie je de onderwerpen uit de Kennisbank in praktijk gebracht.
JurrienK schreef:Ik vind het net iets té bling-bling.
Basismodel was zeker niet duur, althans, dat is Welly meestal niet...
Jourie,
het is een AUTOART model. Zij zijn ook de enige die dit soort modellen maakt. Ik zal ook even eentje toevoegen met verlichting en de velgen die voorheen erop zaten!
Persoonlijk vind ik het nogal zonde van de AA want
IK vind het er niet uitzien . Sorry, je vroeg om meningen en die geef ik dan.
De velgen zijn idd te bling bling en steken te ver uit wielkuipen,
extra uitlaat vind ik ook niet mooi.
Wat er echter wel leuk uitziet is de verlichting
Nu alleen nog maar 1/43 en 1/50 Dakar vrachtwagens in de collectie .
het is een AUTOART model. Zij zijn ook de enige die dit soort modellen maakt. Ik zal ook even eentje toevoegen met verlichting en de velgen die voorheen erop zaten!
ter info!
Sorry, maar ik zag die Welly doos op de achtergrond... dus ik dacht, het basismodel is van Welly
Laatst gewijzigd door JurrienK op za 03 sep 2005 17:11, 1 keer totaal gewijzigd.
Sorry, maar ik zag die Welly doos op de achtergrond... dus ik dacht, het basismodel is van Welly
Oh oke mijn excuses het is voor de sier!
Toegevoegd na 1 minuten:
De_Modelautogarage schreef:Vind het zonde wat je gedaan hem met de CL500 komt misschien omdat ik dit model ook heel graag wil.
Nou je kan gelijk hebben, maar ik heb al drie van deze modellen en deze heb ik heel goedkoop gekocht en vind het niet slecht staan wat ik gedaan heb.
Toegevoegd na 1 minuten:
andre schreef:Persoonlijk vind ik het nogal zonde van de AA want IK vind het er niet uitzien . Sorry, je vroeg om meningen en die geef ik dan. De velgen zijn idd te bling bling en steken te ver uit wielkuipen, extra uitlaat vind ik ook niet mooi. Wat er echter wel leuk uitziet is de verlichting
Nee hoor vind het niet erg. Ieder zo zijn meug. En ja als je al een aantal hebt dan ga je experimenteren en moet zeggen van mijn punt gezien niet slecht. Maar zeker bedankt voor je mening.
ik vind dit wel mooi hoor,zeker de dubbele uitlaat vind ik goed gelukt hetgeen ik nog wel zou veranderen om het geheel een "getto" style te geven is de ruiten blinderen,maar voor de rest heel mooi
Die wielen moeten bij een duitser er gwn wat meer uitkomen, duitse stijl hé Alleen had ik een ander type velg genomen, thoeft niet altijd chroom te zijn!
verlichting is ook goed gedaan
Jammer dat de velgen uit steken ,maar hij is wel erg bling bling en dat vind ik persoonlijk .Die verlichting is ook grappig maar vind dingen zoals grote chrome velgen en gigantische uitlaten veel vetter.
De_Modelautogarage schreef:Als je dubbelen van de CL serrie heb (van AA)ken je die toch verkopen Ik ben dan wel geintreseerd
Ik had er drie heb er nu twee. Ik had een lorinser, ik heb nog de AMG en dan deze!
Toegevoegd na 1 minuten:
B.A.Z. 10 schreef:Jammer dat de velgen uit steken ,maar hij is wel erg bling bling en dat vind ik persoonlijk .Die verlichting is ook grappig maar vind dingen zoals grote chrome velgen en gigantische uitlaten veel vetter.
Nou het probleem inzake het uitsteken van de achterste velg is toen ik een foto nam en ik heb de velgen met een as erop gezet is de as een beetje verschoven. Vandaar kwam er later achter, want de as kan de ene kant op en dan de andere kant. Zodoende lijkt het erop, dat het te ver naar buiten staat. Excuses Zal een betere foto maken en plaatsen.