Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Ik heb ook voor Senna gestemd.
Heb heel veel bewondering voor die man voor al wat die heeft laten zien.
Zeket in een tijd dat Prost, Piquet en Mansell ook nog reden.
Super coreur die Senna
Vindt het ook een beetje moeilijk kiezen zo..
Uiteraard ben je een uitstekende profrijder, anders haal je zo'n titels niet..
Maar het verschil is TE groot met nu en vroeger in de racewereld. Alle vermelde piloten zijn de beste in HUN periode en tijd....
Dus ik kan zo niet kiezen
ja maar ik denk echt niet dat we er eens zullen doorkomen wie nu de beste is ,want als dit een franse site zou zijn stond alain prost zeker bij de eerste 2 staan en nu krijgt hij zelfs van niemand 1 stem en dat vind ik toch wel heel merkwaardig
117ayrton schreef::D ja maar ik denk echt niet dat we er eens zullen doorkomen wie nu de beste is ,want als dit een franse site zou zijn stond alain prost zeker bij de eerste 2 staan en nu krijgt hij zelfs van niemand 1 stem en dat vind ik toch wel heel merkwaardig
Ik denk dat daar een logische verklaring voor is.
Hij werd niet voor niets "Le Professeur" genoemd, hik berekende alles tot in de puntjes.Een steengoede, maar een beetje een "saaie" kampioen.
Ik denk dat daar een logische verklaring voor is. Hij werd niet voor niets "Le Professeur" genoemd, hik berekende alles tot in de puntjes.Een steengoede, maar een beetje een "saaie" kampioen.
ja hij moest ook iemand als senna naast zich dulden en dat rekenen heeft hij geleerd van niky lauda