F2005 ombouwmodellen

Hier kun je alles over autosportmodellen kwijt zoals Formule 1, DTM, Le Mans etc.
Gesloten
Gebruikersavatar
basNL
Berichten: 142
Lid geworden op: di 15 jun 2004 18:58
Schaal: 1:18
Locatie: Wateringen
Contacteer:

F2005 ombouwmodellen

Bericht door basNL »

Omdat het voor Ferrari niet z'n best jaar was, met weinig overwinningen heeft Hotwheels maar besloten om maar 2 modelen van de F2005 uit te brengen. Nl de F2005 Schumacher en de F2005 Barichello.

Maar omdat ik als grote Ferrarifan toch wel een echt 2005 model wil hebben in mijn kast i.p.v z'n standaard model ben ik opzoek gegaan naar ombouwen.

Op verschillende veiligsites heb ik gezocht en heb nu 2 leuke ombouwmodellen gekocht.

nl:

1/18 F2005 GP France met barcode livery en figuur

Dit is de f2005 zo gereden in de gp van Frankrijk op Magnycours
De spiegeltjes zijn aangepast en de voorvleugel is ook aangepast.
verder zit er een figuur van Schumacher bij
En de strepen op het vleugeltje achter lopen door.
Schaal 1/18
Ombouw van Hotwheels model

Afbeelding
Afbeelding

en de:

1/18 blacknose f2005 Bahrein

Dit is de 1/18 blacknose f2005 zo gereden door Barrichello en Schumacher voor de grote prijs van Bahrein op het circuit van Sahkir ter ere van de dood van de paus.
Schaal 1/18
Ombouw van Hotwheels model

Afbeelding

Weet iemand of dat er nog meer modellen door hotwheels zelf worden uitgebracht?
Hoi! Ik ben een onderschrift virus, kopieer/plak mij in jouw onderschrift om mij te verspreiden
Gebruikersavatar
Peter Parker
Forumbestuur
Berichten: 8086
Lid geworden op: di 25 mei 2004 22:10
Locatie: Purmerend
Contacteer:

Bericht door Peter Parker »

Ben geen ferrari fan, maar vind het wel leuk als mensen veel moeite doen om een seizoen na te bootsen :worshippy:
Gebruikersavatar
sgbuskens
Berichten: 105
Lid geworden op: vr 07 okt 2005 15:41
Locatie: Rijen (NB)
Contacteer:

re:

Bericht door sgbuskens »

Peter Parker schreef:Ben geen ferrari fan, maar vind het wel leuk als mensen veel moeite doen om een seizoen na te bootsen :worshippy:


ik ben wel een ferrari fan en ik vindt het ook gaaf als mensen een seizoen na proberen te bootsen :D :thump_up:
Afbeelding
Neem ook eens een kijkje op http://www.modelauto-ombouwforum.com
Gebruikersavatar
Curbstone Models
Berichten: 1282
Lid geworden op: di 24 feb 2004 17:35
Schaal: 1:18
Locatie: Beverwijk
Contacteer:

Bericht door Curbstone Models »

ik vind dit soort modellen altijd bijzonder mooi..

mits ze goed gemaakt zijn natuurlijk.. je moet er vaak véél te veel voor betalen, dus mag je in ieder geval verwachten dat ze goed gemaakt zijn.

ik blijf het jammer vinden dat Hotwheels ze niet zelf kan maken... een speciale limited collectors edition bijvoorbeeld, die is gevrijwaarde van die vervl*** ban op tabacsreclame...

Gelukkig dat we in de toekomst van die tabacsreclame af zijn...
Gesloten