Discussie topic wenslijst 2006
- Ricardo
- Moderator
- Schaal: 1:43
- Contacteer:
Discussie topic wenslijst 2006
Plaats hier reacties naar aanleiding van de wenslijst 2006 

Laatst gewijzigd door Ricardo op di 10 jan 2006 19:13, 1 keer totaal gewijzigd.
- Markopolo
- Forumbestuur
- Schaal: 1:43
- Contacteer:
Dan moet je iets opzoeken war je daarna gaat bestellen
Je moet ook kijken over het hele jaar. Zou best makelijk zijn dan, dan schrijf ik 5x DTM 2005 1:43 op, dan heb ik op 2 Feb. gewonnen
Zelf heb ik nu 2 wagen opgeschreven die AA uit wil brengen, alleen staat er nog niet bij waarneer, dat is dus de bedoeling. Zijn ze eind 2006 nog niet uitgebracht, pech, hebbie verloren

Je moet ook kijken over het hele jaar. Zou best makelijk zijn dan, dan schrijf ik 5x DTM 2005 1:43 op, dan heb ik op 2 Feb. gewonnen

Zelf heb ik nu 2 wagen opgeschreven die AA uit wil brengen, alleen staat er nog niet bij waarneer, dat is dus de bedoeling. Zijn ze eind 2006 nog niet uitgebracht, pech, hebbie verloren

Er staan in mijn lijstje 2 modellen die niet meer gemaakt worden en op Ebay en beurzen hoge prijzen vangen. Het leek me daarom een uitdaging om die toch op de kop te kunnen tikken, liefst voor een niet al te hoge prijs. De rest is nog niet uit.
Groeten, Peter
zie de knop WWW voor mijn verzameling info
zie de knop WWW voor mijn verzameling info
Ja dat wel maar de ferrari rainbow zie je niet vaak op Ebay. Ben hem in al die jaren slechts drie keer tegen gekomen
Het gaat om de ferrari 308 Rainbow. Deze wagen is door Bertone ontworpen en is uniek
Ferrari 308 Rainbow (Eidai Grip)
Ik heb al een bod uitgebracht . Hoewel ik weet dat we hier een ongeschreven etiquette hebben, wil ik jullie dringend vragen niet te bieden. Alvast dank voor de medewerking. Moet nog vier dagen zweten
Het gaat om de ferrari 308 Rainbow. Deze wagen is door Bertone ontworpen en is uniek
Ferrari 308 Rainbow (Eidai Grip)

Ik heb al een bod uitgebracht . Hoewel ik weet dat we hier een ongeschreven etiquette hebben, wil ik jullie dringend vragen niet te bieden. Alvast dank voor de medewerking. Moet nog vier dagen zweten

- 1:18 24/7
- Schaal: 1:18
Markopolo schreef:Dan moet je iets opzoeken war je daarna gaat bestellen
Je moet ook kijken over het hele jaar. Zou best makelijk zijn dan, dan schrijf ik 5x DTM 2005 1:43 op, dan heb ik op 2 Feb. gewonnen :?
Zelf heb ik nu 2 wagen opgeschreven die AA uit wil brengen, alleen staat er nog niet bij waarneer, dat is dus de bedoeling. Zijn ze eind 2006 nog niet uitgebracht, pech, hebbie verloren :mrgreen:
't is toch ook geen wedstrijd?

Enneh: van mijn lijstje zijn er al 0 uitgebracht!

Ik vind dat je er ook moeilijk een wedstrijd van kan maken, als je kijkt naar mijn lijst is alles wel vindbaar terwijl als je kijkt naar de lijst van anderen sommige modellen zo goed als onvindbaar zijn...
Dus al met al is het zowiezo niet eerlijk....
Maar wel leuk bedacht en ik wil gerust meedoen hoor
Dus al met al is het zowiezo niet eerlijk....
Maar wel leuk bedacht en ik wil gerust meedoen hoor

Ik reed van de week ergens in het westen van het land, zag ik iemand die eruit zag als een 1:18 24/7 een wel erg bekende VW Polo inbukken...
Ik kan mijn meest gezochte modellen wel laten zien maar volgens mij breng ik dan alleen maar anderen op een idee en mezelf alleen maar moeilijker.
Ik denk dat ik het maar aanpak als Bieck en 5 modellen die nog niet bestaan opgeef. Als Paul Lang dan tijdens het surfen hier voorbij komt breng ik hem misschien wel op een 

Ik kan mijn meest gezochte modellen wel laten zien maar volgens mij breng ik dan alleen maar anderen op een idee en mezelf alleen maar moeilijker.

RIP McLaren Formula 1 - 1963 / 2016
Proud Bentley Boy - Bentley Continental GT3 Goliath of GT racing
Remember Boerke - MAF HELD - 30-01-04 / 08-04-09
Wie Ricardo niet eert, is het grote niet weert.
Proud Bentley Boy - Bentley Continental GT3 Goliath of GT racing
Remember Boerke - MAF HELD - 30-01-04 / 08-04-09
Wie Ricardo niet eert, is het grote niet weert.