(ongepaste opmerking die ik heb verwijderd, fans van HHF zouden waarschijnlijk even blij zijn als ik nu met een winst van hun idool

JOEHOE!!
Yurinator schreef:Mercedes of Audi, leer hiervan, dat zie ik Frentzen nog niet doen!
JOEHOE!!
Yurinator schreef:Mijn post met de "Yes yes yes" was net na de hoofdrace! Kan het nog altijd niet geloven, sinds 1994 ben ik al fan van Jos en al die jaren maar wachten, wel blij zijn met puntjes en mooie races, maar toch, 1 ding ontbrak. Nu niet meer, en op zo een Jos-manier die race winnen.
![]()
JOEHOE!!
Markopolo schreef:[..]
Die presteert het om met zo'n flut Opel derde plaatsen te halen waarin diezelfde MB's en Audi's roeleren.
Ben blij voor jullie dat de Hoofdrace goed uit heeft gepakt, maar die sprintraces blijven om te huilen, snap best dat je wilt winnen, maar daar is dit circuit net ff te klein voor en ja! Jani is geen Prematt
jonnoT schreef:Prachtige overwinning.![]()
Maar A1 is geen F1 (en daar had Jos zich altijd opgericht). Had hij eerder gekozen voor een andere disipline dan F1 dan waren de overwinningen al veel eerder behaald. Echter reed hij liever in een soort boedelbak achter aan in de F1
Hoop dattie een plek in de DTM vind en zijn klasse hier wel ten toon kan spreiden