Als je nog een Majorette Deluxe model kan vinden zul je zien hoe ver men is gekomen. Koop er dan nog een AHC modelletje bij, een Champion en je ziet hoe de duurdere merken zich hebben ontwikkeld in de loop der tijd. AHC heeft ooit een setje van 4 voertuigen uitgegeven voor de ANWB die toentertijd nogal duur waren en nu zo mogelijk nog duurder.DaChrist schreef:het viel me vandaag inderdaad nog op hoe groot het kwaliteitsverschil is tussen de eerste ferrari minicar collection en de latere collections.
De nieuwe autoarts zien er veelbelovend uit. Ik denk dat ik komende maand de gt3 rs, ford gt en carrera gt van ga bestellen.
DaChrist's collectie -> Na lange tijd weer een update
- buttonfreak
- Schaal: 1:64
- Contacteer:
Ik heb zojuist van High Speed de Jaguar XK 1:64 blauw gekocht, ben heel erg benieuwd naar de kwaliteit van dat modelletje 
Toegevoegd na 5 minuten:
en ik vergeet te melden dat ik nog een interessant modelletje gekocht heb: van shelby collectibles de eleanor 1:64. Ben echt heel benieuwd hoe die in het echt uit ziet, de deuren en motorkap kunnen namelijk geopend worden... en dat voor een 1:64 model.
Ik denk dat ik binnenkort nog voordat ik mijn lamborghini rijtje ga verzamelen nog even stiekem eleanor 1:18 koop

Toegevoegd na 5 minuten:
en ik vergeet te melden dat ik nog een interessant modelletje gekocht heb: van shelby collectibles de eleanor 1:64. Ben echt heel benieuwd hoe die in het echt uit ziet, de deuren en motorkap kunnen namelijk geopend worden... en dat voor een 1:64 model.
Ik denk dat ik binnenkort nog voordat ik mijn lamborghini rijtje ga verzamelen nog even stiekem eleanor 1:18 koop

- buttonfreak
- Contacteer:
Dat kunnen er meer. In de jaren '60 stonden de Impy's er bekend om. En Majorette Deluxe bijvoorbeeld kan het ook.DaChrist schreef: en ik vergeet te melden dat ik nog een interessant modelletje gekocht heb: van shelby collectibles de eleanor 1:64. Ben echt heel benieuwd hoe die in het echt uit ziet, de deuren en motorkap kunnen namelijk geopend worden... en dat voor een 1:64 model.
- Montezemolo
- Schaal: 1:18
- Contacteer:
- Montezemolo
- Contacteer:
Vorige week en vandaag weer wat nieuwe Kyosho 1:64 modelletjes gekregen, dus vandaag was het weer tijd voor een fotosessie:
Om sommige foto’s wat interessanter te maken heb ik er wat modelletjes bijgehaald die ik al in de collectie had, maar dit zijn dus de nieuwe:
Kyosho Minicar Collection:
- Alfa Romeo Giulia Sprint GTA 1600
- Mercedes SLR McLaren
- Porsche 911 Turbo 1977
- BMW Z8
- Ferrari 250 GTO
- Ferrari F430
- Ferrari 575 Maranello

De 575 Maranello vind ik een beetje tegenvallen. De afwerking is toch wat minder en zoals je op de foto's kunt zien is een spiegel misvormd. Dit model gaat dus weer uit mijn collectie meteen. Als iemand het wil hebben voor een vriendenprijsje mag hij contact met me opnemen. Als je de verzendkosten met een kleine bijdrage betaald mag je hem hebben.
Ook jammer trouwens dat de mercedesster voorop de SLR wat scheef zit, maar daar kan ik mee leven... het is tenslotte zo klein.
En de F430 ga ik misschien wat aanpassingen aan maken. Ik vind de velgen TE chroom. Ik heb eens wat foto's bekeken, de velgen zijn in het echt aluminium, dus die ga ik aluminium spuiten, dat vind ik een stuk mooier uitzien. Verder staat het model achter wat hoog op zijn wielen, zit er veel speling in de wielkast. Dat ga ik er ook op de een of andere manier uithalen, maar dat lukt me wel. En de motor... ze hebben het model voorzien van een motor, laat hem dan ook zien! Die ga ik dus ook van wat verf voorzien zodat je dat mooie rode motorblok door de ruit ziet.
PS - sorry voor de mensen met een langzame internetverbinding voor het aantal foto's
dat wordt even laden, maar dan heb je ook wat 
Om sommige foto’s wat interessanter te maken heb ik er wat modelletjes bijgehaald die ik al in de collectie had, maar dit zijn dus de nieuwe:
Kyosho Minicar Collection:
- Alfa Romeo Giulia Sprint GTA 1600
- Mercedes SLR McLaren
- Porsche 911 Turbo 1977
- BMW Z8
- Ferrari 250 GTO
- Ferrari F430
- Ferrari 575 Maranello

De 575 Maranello vind ik een beetje tegenvallen. De afwerking is toch wat minder en zoals je op de foto's kunt zien is een spiegel misvormd. Dit model gaat dus weer uit mijn collectie meteen. Als iemand het wil hebben voor een vriendenprijsje mag hij contact met me opnemen. Als je de verzendkosten met een kleine bijdrage betaald mag je hem hebben.
Ook jammer trouwens dat de mercedesster voorop de SLR wat scheef zit, maar daar kan ik mee leven... het is tenslotte zo klein.
En de F430 ga ik misschien wat aanpassingen aan maken. Ik vind de velgen TE chroom. Ik heb eens wat foto's bekeken, de velgen zijn in het echt aluminium, dus die ga ik aluminium spuiten, dat vind ik een stuk mooier uitzien. Verder staat het model achter wat hoog op zijn wielen, zit er veel speling in de wielkast. Dat ga ik er ook op de een of andere manier uithalen, maar dat lukt me wel. En de motor... ze hebben het model voorzien van een motor, laat hem dan ook zien! Die ga ik dus ook van wat verf voorzien zodat je dat mooie rode motorblok door de ruit ziet.
PS - sorry voor de mensen met een langzame internetverbinding voor het aantal foto's

- Montezemolo
- Contacteer:
Mooie collectie hoor! Leuk al die verschillende automerken. Goed bezig! 

Live life in the fast lane! Ferrari 430 Suderia!!!
Mijn Ferrari 1:18 verzameling: http://www.modelautoforum.nl/viewtopic.php?f=21&t=12137

Mijn Ferrari 1:18 verzameling: http://www.modelautoforum.nl/viewtopic.php?f=21&t=12137

- buttonfreak
- Contacteer:
wat te klein naar mijn smaak,maar wel mooi 

http://117ayrton.mijnalbums.nl" onclick="window.open(this.href);return false;