Bart & zijn collectie 1:43...UPDATE 05-08-'08, P.9
Re: Bart & zijn collectie 1:43...UPDATE 11-05-'08 p.7
die volvo C30 is echt mooi 

- straatauto
- Contacteer:
Re: Bart & zijn collectie 1:43...UPDATE 11-05-'08 p.7
Prachtige nieuwe aanwinsten Bart.
Vooral de Ferrari van Bang is bloedjemooi; jammer dat Bang gestopt is met produceren.
Vooral de Ferrari van Bang is bloedjemooi; jammer dat Bang gestopt is met produceren.
Kijk ook eens op mijn Website: http://straatauto.weebly.com
Re: Bart & zijn collectie 1:43...UPDATE 01-06, p.8
@Straatauto: dat wist ik niet, jammer is dat. Sinds wanneer zijn ze gestopt? Failliet?
Paar kleine nieuwtjes deze keer, van oud naar nieuw:
Eerst de vondst van de week: Deusenberg SJ van Rio (nog zo'n merk dat al jaren niets meer maakt geloof ik)

Simca 1000 van Altaya:

Porsche 924 Turbo van Schuco (Junior):

En een wat mij betreft heel bijzondere Mazda RX-7 van DelPrado, foto is helaas minder gelukt:

Paar kleine nieuwtjes deze keer, van oud naar nieuw:
Eerst de vondst van de week: Deusenberg SJ van Rio (nog zo'n merk dat al jaren niets meer maakt geloof ik)

Simca 1000 van Altaya:

Porsche 924 Turbo van Schuco (Junior):

En een wat mij betreft heel bijzondere Mazda RX-7 van DelPrado, foto is helaas minder gelukt:

Bart,
mooie collectie heb je...kijk ook een op dit forum,onder overige automodelauto's...bij straatauto:....
mooie collectie heb je...kijk ook een op dit forum,onder overige automodelauto's...bij straatauto:....

mooie verzameling 

http://117ayrton.mijnalbums.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
he dat zijn erg mooie modellen en de rest van de verzameling mag er ook zijn.
- Montezemolo
- Schaal: 1:18
- Contacteer:
Mooie aanwinsten weer
Montezemolo

Montezemolo

Modelautoforum: 100% ADH
Euh...je leest toch ook wel eens in dat topic, of plaats je alleen? Ik doe al vrolijk mee hoor!chummy dj schreef:Bart,
Vooral die Deusenberg is leuk, maar 'k zou 't dak er aflaten 

- straatauto
- Contacteer:
Volgens mij was Bang een van de weinige fabrikanten die nog consequent produceerde in west-Europa.bart85 schreef:@Straatauto: dat wist ik niet, jammer is dat. Sinds wanneer zijn ze gestopt? Failliet?
Ze maakten "bijna handbouw" voor een zeer redelijke prijs en konden naar verluid niet meer opboksen tegen de comcurrentie.
Kijk ook eens op mijn Website: http://straatauto.weebly.com
Het is weer tijd voor een (kleine) update, foto's heb ik even tussendoor genomen dus zijn helaas niet briljant. Twee modellen die ik allebei al lang op mijn lijstje had staan, de klassieke Fiat Nuova 500 (1957) van Edison en de immense Mercedes-Benz 450SEL 6.9, prachtig gemaakt door Minichamps:

- Silverarrow
- Schaal: 1:43
Mooie aanwinsten weer
, vooral die Mercedes, wat een sloep! 

Re: Bart & zijn collectie 1:43...UPDATE 29-06, p.8
En nog een onverwachte update, op zondag nog wel: gisteravond een beetje gezocht naar modellen op 'een bepaalde veilingsite' (ik snap het stiekem doen over websites/aanbieders op dit forum nooit zo goed) en leuke aanbieding gevonden, vanmorgen op kunnen halen en allemaal netjes in het originele doosje...bedankt meneer Spijkerman 
De Hispano-Suiza H6C van Altaya:

De Ferrari 308 GTB van Best (deze zocht ik al lang)

En de Ferrari 456 GT van Bang, ik wilde eigenlijk een donkerblauwe maar dit model is zo moeilijk te vinden en in het echt is wijnrood toch ook erg fraai...zeker met de afwerking van Bang!

De Hispano-Suiza H6C van Altaya:

De Ferrari 308 GTB van Best (deze zocht ik al lang)

En de Ferrari 456 GT van Bang, ik wilde eigenlijk een donkerblauwe maar dit model is zo moeilijk te vinden en in het echt is wijnrood toch ook erg fraai...zeker met de afwerking van Bang!

- Tom_Aston-Martin
- Silverarrow
- Schaal: 1:43