Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Deel hier je positieve en negatieve ervaringen met modelauto winkels. Houd het wel netjes! Het vergelijken van prijzen is ook niet de bedoeling, dat kan iedereen zelf.
Dinsdag een bestelling geplaatst, woensdag een bevestiging en vandaag al in huis!
Perfecte verpakking, zelfs op de doos is aangegeven dat men het pakket voorzichtig moet behandelen.
Zeker voor herhaling vatbaar.
Ik heb op dit forum als eens de lof gezongen over Modelissimo en ik wil het nog eens doen. Een tijdje geleden kreeg ik een pakketje aan van deze internetaanbieder. Bij het uitpakken van de dozen bleek bij één van de auto’s lakschade te zijn en één van de achterlichten lag los. Het ging om een model van Spark. De schade was duidelijk een productiefout en onmogelijk te merken waarneer de modelauto in verpakking zat. Het was mij onmiddellijk duidelijk dat de mensen van Modelissimo geen schuld trof, de schade was voor hen ook niet vast te stellen. Een mailtje gestuurd naar de Heer Möller van Modelissimo om het probleem te melden. Binnen de 10 minuten een reactie ontvangen en wat later was er al een oplossing voor het probleem. Ik mocht de modelauto gewoon terugsturen naar Duitsland en de verzendingskosten zouden ten laste zijn van Modelissimo. Ondertussen staat er in mijn vitrinekast een volledig nieuw Sparkmodel (hetzelfde model als zijn beschadigde voorganger) te blikken en heeft Modelissimo de verzendingskosten terug gestort op mijn rekening. De afhandeling van dit probleem is fantastisch verlopen , Modelissimo had er geen enkel probleem mee om mijn een nieuw model op te sturen en de verzendingskosten (verzending naar Duitsland en verzending naar België) op zich te nemen. Ik ben heel tevreden over de service na verkoop door deze internetverkoper. Via mail werd ik ook op de hoogte gehouden van wanneer mijn pakje aankwam in Duitsland en ook bij de verzending van het pakje vanuit Duitsland werd ik op de hoogte gesteld. Ik blijf deze internetaanbieder een absolute topper vinden, met andere woorden niets dan lof. Wanneer je bij Modelissimo bestelt, kun je volgens mij op twee oren slapen.
As you get older it is harder to believe in heroes, but it is a sort of necessary.
Per ardua ad astra
Zo dat zijn goede berichten zeg. Ik heb er nu eenmaal een bestelling geplaatst. Zeker voor herhaling vatbaar. Op mails ook snel een reactie, binnenkort hun echte winkel maar eens bezoeken.
Ik heb even zitten kijken op de site, en ik vond deze wagen bij de aanbiedingen, dus meteen even besteld
Bentley 8 Speed le mans 2002
Kijken hoe snel ie hier is
Onderweg:
Mclaren MP4/22 Fernando Alonso
Mclaren MP4/21 Lewis Hamilton 1st rollout
Jordan EJ13 testcar (Plastic delen zijn gespoten, Body is geplamuurd,17/6 eerste laag spuiten)
Ik heb een vraag!
Ik heb maandag een bestelling gedaan en heb dinsdag's het geld over gemaakt maar zag dat ik het weer terug had gekregen om dat het niet goed is/was. (geprobeerd met internetbankieren)
Dus zou iemand precies goed willen uitleggen hoe het precies moet en welke ik moet gebruiken IBAN, BIC ??
Normaal gesproken wil de bank een Iban en BIC nummer weten, evenals de naam en woonplaats van de begunstigde.
Als je dat allemaal hebt ingevuld zou de betaling goed moeten gaan.
Anders zou ik gewoon even contact opnemen met de klantenservice van ABN.
Misschien moet je eens denken aan een kredietkaart, dit gaat snel en eenvoudig. En dan heb je geen last meer met dit bankgedoen. Ook eventuele terugbetalingen kunnen op deze manier snel gebeuren.
As you get older it is harder to believe in heroes, but it is a sort of necessary.
Per ardua ad astra
2 Weken terug een pakketje ontvangen. Hierin zaten 2 modellen die beschadigingen hadden. Deze kon ik terugsturen, vandaag de nieuwe modellen ontvangen. Helaas heeft 1 model op bijna dezelfde plaats schade.
Ik heb gekeken, maar het is een iets andere schade dan het andere model.
Ik weet eigenlijk niet precies wat ik er mee moet. Het is een hele kleine verfschade. Op zich heb je natuurlijk recht op een mint exemplaar, aan de andere kant is het model weer terugsturen me ook iets teveel van het goede.
Ze hebben wel alles direct in het werk gesteld om andere modellen te sturen nadat ze de beschadigde hadden ontvangen. Ook zijn de verzendkosten direct vergoed. Dus dat is allemaal dik in orde.
Enige tijd geleden een bestelling bij Modelissimo geplaatst.
Door opname in het ziekenhuis was ik enige tijd niet in staat om de betaling te doen.
Na terugkomst direct naar hun site gegaan om een email te schrijven met reden van de late betaling en meteen het bedrag overgemaakt.
Zag ik een dag later nog enkele nieuwe modellen op de site die ik wilde hebben en dus opnieuw een bestelling geplaatst.
Hebben ze op eigen initiatief van deze twee bestellingen 1 gemaakt, met dus maar 1 maal verzendkosten en zat er een beterschapskaart bij met 10 euro erin
(De 'bespaarde' verzendkosten)