SCENIC Update!!! BMW Z8 JB 1:18 Kyosho!!

Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
Bugatti Veyron

Re: SCENIC Peugeot 407 Coupe Norev 1:18!!+Fotos

Bericht door Bugatti Veyron »

Mr. Dj M. schreef:Mooie aanwinst! en nee de echte 407 coupé is hier in Nederland niet meer leverbaar :!:
De coupé is ook niet echt gefacelift, dus dat geld trouwens ook voor je model. Gekleurde stootstrips had hij altijd al, dus als je dacht dat het daarom de facelift was, dan heb je het mis. De ligte veranderingen zijn er misschien wel op motorisch gebied en misschien is een sportievere grille ofzo standaard geworden, maar dat zal je niet terug zien op je model.
Dat dacht is dus ook.
Afbeelding
Bugatti - Le pur sang de l'automobile.
Scenic

Bericht door Scenic »

Oke, ik was het een beetje vergeten :oops: . Maar ik heb het nagevraagt bij Peugeot. En de 407 Coupe, heeft die facelift nog ondergaan. Later is die hier in Nederland uit het gamma gegooid, omdat er geen interesse naar was in de markt. Maar in landen als Frankrijk Italie en Griekenland. Is die nog wel leverbaar. Dus je zou hem bij je dealer als speciale bestelling nog kunnen krijgen. Maar dan is die wel wat duurder :evil: . Maar ik heb het model :dance: . Mijn volgende update zal ons nieuwe huis zijn, en daarna weer modellen. Ik zal kijken of ik efe wat fotos van het huis kan maken en posten.

Scenic :cool: Die nou gaat pitten om half 3 Snachts en morgen weer vroeg op lekker klussen :thump_up2: :idea:
FordMustangGT
Schaal: 1:18

Bericht door FordMustangGT »

Erg mooi model van een bijzondere auto :thump_up: :D
Afbeelding
Mr. Dj M.

Bericht door Mr. Dj M. »

Scenic schreef:Oke, ik was het een beetje vergeten :oops: . Maar ik heb het nagevraagt bij Peugeot. En de 407 Coupe, heeft die facelift nog ondergaan. Later is die hier in Nederland uit het gamma gegooid, omdat er geen interesse naar was in de markt. Maar in landen als Frankrijk Italie en Griekenland. Is die nog wel leverbaar. Dus je zou hem bij je dealer als speciale bestelling nog kunnen krijgen. Maar dan is die wel wat duurder :evil: . Maar ik heb het model :dance: . Mijn volgende update zal ons nieuwe huis zijn, en daarna weer modellen. Ik zal kijken of ik efe wat fotos van het huis kan maken en posten.

Scenic :cool: Die nou gaat pitten om half 3 Snachts en morgen weer vroeg op lekker klussen :thump_up2: :idea:
Alvast veel plezier in het nieuwe huis!
Wat betreft de 407 coupé, uiterlijk zal er van buiten hooguit een iets ander grilletje zijn that's it. In 1:43 is die misschien te krijgen inderdaad, maar van de 1:18 is er maar één uitvoering en dat is die van voor de "facelift".
Bien
Schaal: 1:43

Bericht door Bien »

Eén van de mooiste Peugeot's van de afgelopen jaren (hoewel voor mij op nr. 1 toch de 406 coupé staat).
Mooie aanwinst! :thump_up:
Smokey

Bericht door Smokey »

Inderdaad een erg mooi peugeot model :cool:

Greetz Richard
Hoezo noemen ze het verzamelwoede? ik wordt altijd vrolijk als ik er mee bezig ben!
Scenic

SCENIC Update beurs Rijswijk Renault Espace+foto´s!!!!!!!!!!

Bericht door Scenic »

Ik ben gisteren op de beurs in Rijswijk geweest en heb daar een Renault Grand Espace uit de Solido Hachette serie weten te bemachten. En ook een Norev 1:43 Mercedes SL500 2006 Dealer. Met beweegbaar dak en echt sturende wieltjes en het stuurtje draait dan mee :dance: .
Solido 1:43 Renault Grand Espace
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Dat waren de fotos ik hoop dat jullie hem mooi vinden. Fotos van De Benz volgen. :arrow:
Ricardo
Moderator
Schaal: 1:43
Contacteer:

Re: SCENIC Update beurs Rijswijk Renault Espace+foto´s!!!!!!

Bericht door Ricardo »

Was een leuke serie inderdaad. Heb deze ook gehad samen met de andere modellen uit: "De eeuw van de automobiel" Als ik me niet vergis in de naam van de serie.
Scenic

Bericht door Scenic »

Ricardo schreef:Was een leuke serie inderdaad. Heb deze ook gehad samen met de andere modellen uit: "De eeuw van de automobiel" Als ik me niet vergis in de naam van de serie.
Ja zou weleens kunnen kloppen. Tenminste Bablefish zegt dat Hachette betekent Bijltje maar bablefish bralt maar wat. :evil:
niels kroon

Bericht door niels kroon »

Die scenic blijft mooi :cool: , heb m zelf ook :mrgreen:

Zeker leuk model voor weinig geld :)
Sr tuning is not a crime :D
Scenic

Bericht door Scenic »

niels kroon schreef:Die scenic blijft mooi :cool: , heb m zelf ook :mrgreen:

Zeker leuk model voor weinig geld :)
Als ik me niet vergis is dit een Grand Espace!!! De normale is Espace=Grand Scenic en Grand Espace is anders. De normale Scenic is trouwens Grand Modus. Zo werkt het bij Renault met die MPV`s
MarcoAzzurro

Bericht door MarcoAzzurro »

Scenic schreef:
Ricardo schreef:Was een leuke serie inderdaad. Heb deze ook gehad samen met de andere modellen uit: "De eeuw van de automobiel" Als ik me niet vergis in de naam van de serie.
Ja zou weleens kunnen kloppen. Tenminste Bablefish zegt dat Hachette betekent Bijltje maar bablefish bralt maar wat. :evil:
Hachette is een Franse uitgeverij, vergelijkbaar met DeAgostini e.a ,bekend van de vele kioskreeksen met van alles en nog wat.
peugeot-gek

Bericht door peugeot-gek »

:P mooie model die Espace,je bent goed bezig :clap:
Wat zijn oude wagens toch leuk.
Scenic

Bericht door Scenic »

Oke fotos van de Benz krijgen jullie zo te zien, had vorige week al fotos gemaakt. Maar geen tijd gehad ze te plaatsen dus ze komen eraan. :cool:
Scenic

SCENIC Update beurs Rijswijk Mercedes SL500 Norev Dealer!!!!

Bericht door Scenic »

Nou daar zijn ze dan he. Dit model is een Norev Dealer uitgave. En heeft wat extratjes zoals, een beweegbaar dak, sturende voorwielen waarbij het stuurtje ook meedraaid en mooiere velgen. Nja.. Picture time..
NorevMercedes SL500 Dealer
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding