Dat dacht is dus ook.Mr. Dj M. schreef:Mooie aanwinst! en nee de echte 407 coupé is hier in Nederland niet meer leverbaar![]()
De coupé is ook niet echt gefacelift, dus dat geld trouwens ook voor je model. Gekleurde stootstrips had hij altijd al, dus als je dacht dat het daarom de facelift was, dan heb je het mis. De ligte veranderingen zijn er misschien wel op motorisch gebied en misschien is een sportievere grille ofzo standaard geworden, maar dat zal je niet terug zien op je model.
SCENIC Update!!! BMW Z8 JB 1:18 Kyosho!!
- Bugatti Veyron
Re: SCENIC Peugeot 407 Coupe Norev 1:18!!+Fotos

Bugatti - Le pur sang de l'automobile.
Oke, ik was het een beetje vergeten
. Maar ik heb het nagevraagt bij Peugeot. En de 407 Coupe, heeft die facelift nog ondergaan. Later is die hier in Nederland uit het gamma gegooid, omdat er geen interesse naar was in de markt. Maar in landen als Frankrijk Italie en Griekenland. Is die nog wel leverbaar. Dus je zou hem bij je dealer als speciale bestelling nog kunnen krijgen. Maar dan is die wel wat duurder
. Maar ik heb het model
. Mijn volgende update zal ons nieuwe huis zijn, en daarna weer modellen. Ik zal kijken of ik efe wat fotos van het huis kan maken en posten.
Scenic
Die nou gaat pitten om half 3 Snachts en morgen weer vroeg op lekker klussen

Scenic

- FordMustangGT
- Schaal: 1:18
- Mr. Dj M.
Alvast veel plezier in het nieuwe huis!Scenic schreef:Oke, ik was het een beetje vergeten. Maar ik heb het nagevraagt bij Peugeot. En de 407 Coupe, heeft die facelift nog ondergaan. Later is die hier in Nederland uit het gamma gegooid, omdat er geen interesse naar was in de markt. Maar in landen als Frankrijk Italie en Griekenland. Is die nog wel leverbaar. Dus je zou hem bij je dealer als speciale bestelling nog kunnen krijgen. Maar dan is die wel wat duurder
. Maar ik heb het model
. Mijn volgende update zal ons nieuwe huis zijn, en daarna weer modellen. Ik zal kijken of ik efe wat fotos van het huis kan maken en posten.
ScenicDie nou gaat pitten om half 3 Snachts en morgen weer vroeg op lekker klussen
![]()
Wat betreft de 407 coupé, uiterlijk zal er van buiten hooguit een iets ander grilletje zijn that's it. In 1:43 is die misschien te krijgen inderdaad, maar van de 1:18 is er maar één uitvoering en dat is die van voor de "facelift".
Eén van de mooiste Peugeot's van de afgelopen jaren (hoewel voor mij op nr. 1 toch de 406 coupé staat).
Mooie aanwinst!
Mooie aanwinst!

Inderdaad een erg mooi peugeot model
Greetz Richard

Greetz Richard
Hoezo noemen ze het verzamelwoede? ik wordt altijd vrolijk als ik er mee bezig ben!
SCENIC Update beurs Rijswijk Renault Espace+foto´s!!!!!!!!!!
Ik ben gisteren op de beurs in Rijswijk geweest en heb daar een Renault Grand Espace uit de Solido Hachette serie weten te bemachten. En ook een Norev 1:43 Mercedes SL500 2006 Dealer. Met beweegbaar dak en echt sturende wieltjes en het stuurtje draait dan mee
.
Solido 1:43 Renault Grand Espace

Dat waren de fotos ik hoop dat jullie hem mooi vinden. Fotos van De Benz volgen.

Solido 1:43 Renault Grand Espace

Dat waren de fotos ik hoop dat jullie hem mooi vinden. Fotos van De Benz volgen.

- Ricardo
- Moderator
- Schaal: 1:43
- Contacteer:
Re: SCENIC Update beurs Rijswijk Renault Espace+foto´s!!!!!!
Was een leuke serie inderdaad. Heb deze ook gehad samen met de andere modellen uit: "De eeuw van de automobiel" Als ik me niet vergis in de naam van de serie.
Ja zou weleens kunnen kloppen. Tenminste Bablefish zegt dat Hachette betekent Bijltje maar bablefish bralt maar wat.Ricardo schreef:Was een leuke serie inderdaad. Heb deze ook gehad samen met de andere modellen uit: "De eeuw van de automobiel" Als ik me niet vergis in de naam van de serie.

- niels kroon
Die scenic blijft mooi
, heb m zelf ook
Zeker leuk model voor weinig geld

Sr tuning is not a crime 

Als ik me niet vergis is dit een Grand Espace!!! De normale is Espace=Grand Scenic en Grand Espace is anders. De normale Scenic is trouwens Grand Modus. Zo werkt het bij Renault met die MPV`sniels kroon schreef:Die scenic blijft mooi, heb m zelf ook
![]()
- MarcoAzzurro
Hachette is een Franse uitgeverij, vergelijkbaar met DeAgostini e.a ,bekend van de vele kioskreeksen met van alles en nog wat.Scenic schreef:Ja zou weleens kunnen kloppen. Tenminste Bablefish zegt dat Hachette betekent Bijltje maar bablefish bralt maar wat.Ricardo schreef:Was een leuke serie inderdaad. Heb deze ook gehad samen met de andere modellen uit: "De eeuw van de automobiel" Als ik me niet vergis in de naam van de serie.
- peugeot-gek

Wat zijn oude wagens toch leuk.
Oke fotos van de Benz krijgen jullie zo te zien, had vorige week al fotos gemaakt. Maar geen tijd gehad ze te plaatsen dus ze komen eraan. 

SCENIC Update beurs Rijswijk Mercedes SL500 Norev Dealer!!!!
Nou daar zijn ze dan he. Dit model is een Norev Dealer uitgave. En heeft wat extratjes zoals, een beweegbaar dak, sturende voorwielen waarbij het stuurtje ook meedraaid en mooiere velgen. Nja.. Picture time..
NorevMercedes SL500 Dealer

Ik vind dit een erg mooi model voor een 1:43
. En wat vinden jullie 
NorevMercedes SL500 Dealer

Ik vind dit een erg mooi model voor een 1:43