Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
eergisteren mijn 2 nieuwe aanwinsten gaan ophalen , Ferrari F500 van 1953 van revival op 1/20 en eidelijk de Ferrari D50 yellow version van revival op 1/20 ( nummer 46 /200)lang naar gezocht maar toch gevonden ben volop bezig aan het bouwen , foto´s volgen later
in het begin heb ik er veel mee gesukkeld en duurde het dagen eer er een af was maar nu is het bijna al een automatisme ( zijn bijna allemaal hetzelfde) en heb ik ze in 1 dag in elkaar geknutseld ( ken de plannetjes al vanbuiten )
ferrariboy schreef:in het begin heb ik er veel mee gesukkeld en duurde het dagen eer er een af was maar nu is het bijna al een automatisme ( zijn bijna allemaal hetzelfde) en heb ik ze in 1 dag in elkaar geknutseld ( ken de plannetjes al vanbuiten )
De Ferrari's van Revival gaat nog maar de Alfa's.....daar moet ge veel geduld en ervaring mee hebben, daar komt veel kunst en vliegwerk bij te pas.
idd , de ferrari%s die gaan wel vrij vlot , aan de alfa romeo´s heb ik mij ook zot geërgerd , die zijn helemaal ni te doen ( klopt ni veel van de plannetjes) ma heb ze toch afgekregen