Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
Knappe modellen, hoor. Voordeel van Burago's zijn dat je zezelf nog flink kunt verbeteren met een kwastje verf En heu ik koop ook niet van die dure modellen en verzamle toch lekker door
jonnoT schreef:Knappe modellen, hoor. Voordeel van Burago's zijn dat je zezelf nog flink kunt verbeteren met een kwastje verf En heu ik koop ook niet van die dure modellen en verzamle toch lekker door
Mijn aanwinsten van vandaag, als jullie dit willen maak ik morgen detailfoto's. Ik heb mijzelf belooft wat door te sparen tot mijn verjaardag (augustus), een zien of ik dat kan volhouden
HHF schreef:Mijn aanwinsten van vandaag, als jullie dit willen maak ik morgen detailfoto's. Ik heb mijzelf belooft wat door te sparen tot mijn verjaardag (augustus), een zien of ik dat kan volhouden
Dat hou je nooit vol
Nee, prachtige modellen weer, bij deze Smart staat groen hem wél goed.
Lijkt idd meer een beetje geel met een tikkeltje groen, daarom niet minder mooi vind het wel een frisse kleur zo. De Crossfire is ook Hoop snel wat meer foto's te zien