Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Maar even serieus, p4 was inderdaad het hoogst haalbare geweest deze race. Het was wel voor het eerst sinds lange tijd (volgens mij Maleisië 2001) dat Jos zoveel in beeld geweest is, maar het waren dan ook mooie gevechten. Misschien dat een tomtom navigatiesysteem hem de volgende keer wel naar een podiumplek kan loodsen (wat een stink reclame )
Nog even terugkomend op de Drive through van Team NL.
Er deden verhalen de ronde dat Jos te vroeg de pitlimiter had uitgeschakeld, te laat had geremd iod. Armand Broekmans (de team manager van Team NL) heeft op http://www.formule1wereld.nl zijn column gepubliceerd.
Hierin doet hij uit de doeken wat er mis ging:
Ook hier (Feature Race, red )reed Jos de sterren van de hemel, en ondanks dat de motor afsloeg bij de pitsstop reed Jos naar de 4de plek. Helaas kregen we een drive-through penalty vanwege te hard rijden in de pitsstraat. Dat was een bittere pil als je bedenkt dat wij daar niets aan konden doen. Verantwoordelijk hiervoor was een software foutje.
Ik las vandaag in een interview met Lammers op Verstappen.nl (fanzone) dat de pitlimiter idd nogal wat problemen geeft. Zytec staat er zelfs niet garant voor dat het ding 100% in orde is.
Door het overlijden van de emir van Dubai, Sheikh Maktoum Bin Rashid al Maktoum de oom van Sheikh Maktoum Hasher Maktoum al Maktoum is de A1GP van Indonesië die gepland stond voor 15 Januari uitgesteld. De nieuwe datum is nog niet bekend.
Eindelijk, na zoveel jaar wachten, steune, supporteren, onterechte kritiek moeten slikken, spanning en genieten van net niet situaties...hij is binnen!! P1 !! Eén van de mooiste dagen van mijn leven .
sorry als het wat onduidelijk overkomt, maar door te tranen van geluk zie ik mijn keyboard niet zo goed
GEWELDIG! Jos heeft net de hoofdrace gewonnen! Ik heb live gekeken via live streaming, en weer op het puntje van mijn stoel!
Weer laatste rondje, zelfde bocht: Nu wel een goede inhaalactie (Zwitserland had wel een probleempje). Mooi man: Wilhelmus, beker, team uit zijn dak. WAUW!