Maar wat zijn de verschillen dan met de europese en de amerikaanse Volvofiel's collectie
Foto's van de motor (onduidelijk):
Onderkant:
Weer de achterkant --> hierop kun je mooi de verchroomde uitlaat, het derde remlicht en de speakers zien:
Hier kun je mooi de radio/cdspeler zien:
Hier staat Lex bij z'n vriendjes:
En ik dacht: waarom niet een sessie van de 3 serie? Dus:
Binnenkant
Achterkant:
De motor (mooie foto):
En voor de liefhebber nog even met kap:
Mooi?
Toegevoegd na 2 minuten:
Dankje! Welkom trouwens...
De verschillen zijn volgens mij de velgen en de lichtjes in de bumpers (is in Amerika verplicht).
Onderkant:
Weer de achterkant --> hierop kun je mooi de verchroomde uitlaat, het derde remlicht en de speakers zien:
Hier kun je mooi de radio/cdspeler zien:
Hier staat Lex bij z'n vriendjes:
En ik dacht: waarom niet een sessie van de 3 serie? Dus:
Binnenkant
Achterkant:
De motor (mooie foto):
En voor de liefhebber nog even met kap:
Mooi?
Toegevoegd na 2 minuten:
Wouter schreef:Mooie aanwinst.Maar wat zijn de verschillen dan met de europese en de amerikaanse
![]()
Dankje! Welkom trouwens...
De verschillen zijn volgens mij de velgen en de lichtjes in de bumpers (is in Amerika verplicht).
- Ricardo
- Moderator
- Schaal: 1:43
- Contacteer:
Mooie aanwinst heb hem hier zelf ook. Ik begrijp alleen het Amerikaanse niet helemaal als je het mij vraagt. Deze wagen is ook gewoon in Europa te koop in dezelfde uitvoering. In Japan en omstreken wordt deze auto verkocht onder de naam Toyota. Lexus is eigenlijk een Toyota maar in Amerika en Europa wordt hij Lexus genoemd vanwege de luxe als ik het niet verkeerd heb
TOYOTA RS200 ALTEZZA 2000
LEXUS IS300 2000
LEXUS IS300 2000
Ricardo schreef:
Het is toch gewoon Toyota RS2000 Altezza?
Volgens mij zit het verschil toch echt in de lichtjes aan de zijkant van de auto. Dit is in Amerika verplicht, waarom zouden ze ze dan ook op de Europese versie maken? Het kan ook zijn dat het gewoon een Amerikaanse auto is die geimporteerd is.
Het is toch gewoon Toyota RS2000 Altezza?
Volgens mij zit het verschil toch echt in de lichtjes aan de zijkant van de auto. Dit is in Amerika verplicht, waarom zouden ze ze dan ook op de Europese versie maken? Het kan ook zijn dat het gewoon een Amerikaanse auto is die geimporteerd is.
jonnoT schreef:Vind het wel een gaaf kleurtje geelVerder mooie modellen
![]()
Alleen jammer dat je bij bepaalde soorten kunstlicht kleurverschil ziet. De plastic delen (bumpers, spiegels en portiergrepen) zijn dan wat donkerder geel. Bij daglicht zie je dit echter niet. Maar ik geloof dat hier al eens een topic over is geweest (ik bedoel kleurverschil bij gele AA's).
Toegevoegd na 11 minuten:
richard00 schreef:Leuk ding die Lexus![]()
Staat hier ook in de kast(bmw trouwens ook
)
Dankje!
- Lexusfreak
Mooie jap, ik heb hem alleen in de Toyota uitvoering en in het wit.
Zelfde uitvoering?
stuur zit bij de Toyota rechts.
In Japan en omstreken wordt deze auto verkocht onder de naam Toyota.
Werdt, sinds 2006 worden de nieuwe modellen gewoon verkocht onder de naam Lexus.
En verschil zit hem ook Qua motor in.
De rs200 Altezza heeft een 4 cilinder.
De is200/is300 heeft een 6 cilinder.
Mooie aanwinst heb hem hier zelf ook. Ik begrijp alleen het Amerikaanse niet helemaal als je het mij vraagt. Deze wagen is ook gewoon in Europa te koop in dezelfde uitvoering. In Japan en omstreken wordt deze auto verkocht onder de naam Toyota. Lexus is eigenlijk een Toyota maar in Amerika en Europa wordt hij Lexus genoemd vanwege de luxe als ik het niet verkeerd heb
Zelfde uitvoering?
stuur zit bij de Toyota rechts.
In Japan en omstreken wordt deze auto verkocht onder de naam Toyota.
Werdt, sinds 2006 worden de nieuwe modellen gewoon verkocht onder de naam Lexus.
En verschil zit hem ook Qua motor in.
De rs200 Altezza heeft een 4 cilinder.
De is200/is300 heeft een 6 cilinder.