Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
hanzjepanzje schreef:Als je de foto's voor mij hebt geplaatst...ik ken ze ja. Ik vraag me alleen af waarom de zwarte racevelgen niet standaard op de FXX zitten. Die zijn veel dikker!
Ik heb alleen de presentatieversie gezien met zilveren velgen.
De rest alle foto's met de zwarte, echter 1 foto van een gele gezien die achter de zilveren had en voor de zwarte, maar die reed een proefrondje, het bescherm plastic zat nog op de bumper.
Zitten er niet gewoon beschermstukjes onder die motorkap om het model te beschermen tijdens transport (ivm. klapperen van de motorkap)? Dit was ook zo bij de Elite F40.
DTM schreef:Zitten er niet gewoon beschermstukjes onder die motorkap om het model te beschermen tijdens transport (ivm. klapperen van de motorkap)? Dit was ook zo bij de Elite F40.
zie je dat bij de foto van de open voorklep er in het midden hiervan van deze klep nog boven het reserve wiel een stukje plastic of iets dergelijks zit opgerold wat boven de hoogte van de kap uitkomt, dus daarmee lijkt mij het probleem met de kap opgelost.
En wat de deur betreft lijkt het net of op de onderste foto net boven het stukje See More Great Items From This Seller de deur wel goed aansluit, en ik heb deze foto nog eens proberen te vergroten via paint en toch lijkt het allemaal goed te zijn hoor... Dus ik denk dat alles wel zal aansluiten....
Alleen ben ik niet zo kapot van het intrieur...