Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
Inderdaad Ricardo , deze zijn weer supermooi afgewerkt , staan hier ook al enkele dagen in de kast te blinken
Leuk , de Ricardo-Bond kaart haal de Vodca Martini maar al boven
"Hunger is the fury of greed ; less is more than we need"
Het zijn zeker super modellen met een paar erg leuke details En wat een mooi dio heeft de Falcon toch Zo kun je me op het einde van het jaar toch nog een beetje volgen
Er blijft toch altijd iets mythisch hangen rond James Bond en dat vind ik zooooo schitterend.
Zelfs de schaalmodellen blijven altijd speciaal en je hebt hier weer 2 prachtige setjes toegevoegd
Ben zelf destijds ook als gek op zoek gegaan naar de Bondwagens die AutoArt heeft uitgebracht.
James May: 'Did I just hear you, Jeremy Clarkson, say that you'd like a bit less power?' Jeremy: 'Yes you did.'
Eindelijk weer een pakketje uit Schijndel ( Frank) Ik blijf de klassieke BMW 2002 geweldig vinden en was ook zeer verheugd op de rally uitvoeringen die AA ging uitbrengen. In het echt is hij waanzinnig mooi