Ik heb ook nog een mat zwarte versie in pre-order staan ... en die zal hier perfect naast kunnen staan denk ik
LamboDieCast - 10 mei : 1/18 Aventador p105
- lambodiecast
Re: LamboDieCast - 11 oktober : 1/18 Aventador mat wit, p74
Ben even niet aan updates toegekomen, staan nog een reeks 1/43 modelletjes te wachten om online te gaan, maar deze mat witte Aventador die gisteren aankwam kon ik toch niet laten wachten : 1/18 Lamborghini Aventador LP700-4 in Bianco Canopus gemaakt door MR Collection in slechts 199 exemplaren :

Ik heb ook nog een mat zwarte versie in pre-order staan ... en die zal hier perfect naast kunnen staan denk ik
Prachtig exemplaar en ben blij dat je deze ons niet langer wilden onthouden.
nieuw in collectie: Ferrari SF90 Stradale -- Nismo GT-R R35 N Attack Package -- Alfa Romeo Giulia GTAM -- Ferrari LaFerrari Aperta -- Ferrari FXXK -- Commer 8 CWT Van -- Maserati MC20
Mijn site: www.auto43.nl
Mijn site: www.auto43.nl
SCHIT-TE-REND!!!
Echt jammer dat ze niet opengaan. Die middenconsole knopjes zien er zo lekker uit. En de witte stoelen staan prachtig tussen het zwarte interieur.
Echt jammer dat ze niet opengaan. Die middenconsole knopjes zien er zo lekker uit. En de witte stoelen staan prachtig tussen het zwarte interieur.
- alain_1978
- Schaal: 1:18
Knap model. Ik blijf het wel jammer vinden dat het sealed is. Toch een stevige prijs voor een model dat niet openkan.
De afwerking is wel heel mooi.
De afwerking is wel heel mooi.

James May: 'Did I just hear you, Jeremy Clarkson, say that you'd like a bit less power?' Jeremy: 'Yes you did.'
- F40F50ENZO
Een échte moderatorklassieker is: To delete or not to delete that's the question!!!
Denk dat wij één van de weinigen hier zijn die dit model bezitten, alleen heb ik er nog geen mooie foto's van gemaakt en zo te zien ga ik jou ook niet overtreffen
Ja, prachtig model en zeker mooie foto's
Ja, prachtig model en zeker mooie foto's
Wild wild horses couldn't drag me away
Krijg zelf binnenkort de Aventador in de kleur Verde Psyche (donker groen) binnen, vind die zelf net ietsje mooier.
Wou alleen dat ik ook zulke mooie foto,s ervan kon maken
- Maarten Mercedes
- Contacteer:
Erg mooi model, deze Aventador 
- lambodiecast
Re: LamboDieCast - 17 oktober : 1/18 Countach LP500R, p74
dank je voor de toffe reacties ... altijd fijn zo'n positieve dingen te horen.
Sinds ik de echte wagen in Geneva gezien had in het wit moest ik er gewoon een model van hebben, MR is een beetje duur, maar toch zo mooi, en dit mat metallic wit staat echt bijzonder mooi op deze wagen.
Verde Psyche is ook echt speciaal, heb het model al gezien ... maar ik moet niet overdrijven hé, uiteindelijk zal ik drie Aventador modellen van MR hebben ... dat is al duur genoeg ... de originele Arancio Argos, deze witte en volgende maand normaal gezien een mat zwarte waarvan er maar 30 gemaakt worden door MR.
Ondertussen toch nog eens de zwarte Countach LP500R van Kyosho in de 'box' gezet ... dit is de originele uitgave, ik heb hem gekocht toen Kyosho hem voor het eerst uitbracht, ik heb wel gemerkt dat er ondertussen een re-release te koop is overal ... ik weet niet of er verschillen zijn, maar deze is al zo perfect dat het me moeilijk lijkt om beter te doen zonder een drastisch nieuwe vorm te maken

Blijft toch een machtige klassieker hé.
Sinds ik de echte wagen in Geneva gezien had in het wit moest ik er gewoon een model van hebben, MR is een beetje duur, maar toch zo mooi, en dit mat metallic wit staat echt bijzonder mooi op deze wagen.
Verde Psyche is ook echt speciaal, heb het model al gezien ... maar ik moet niet overdrijven hé, uiteindelijk zal ik drie Aventador modellen van MR hebben ... dat is al duur genoeg ... de originele Arancio Argos, deze witte en volgende maand normaal gezien een mat zwarte waarvan er maar 30 gemaakt worden door MR.
Ondertussen toch nog eens de zwarte Countach LP500R van Kyosho in de 'box' gezet ... dit is de originele uitgave, ik heb hem gekocht toen Kyosho hem voor het eerst uitbracht, ik heb wel gemerkt dat er ondertussen een re-release te koop is overal ... ik weet niet of er verschillen zijn, maar deze is al zo perfect dat het me moeilijk lijkt om beter te doen zonder een drastisch nieuwe vorm te maken
Blijft toch een machtige klassieker hé.
- MitsuGalant
Twee prachtige exemplaren! Zowel de Aventador als de Countach 
- Maarten Mercedes
- Contacteer:
Super gaaf
Het witte interieur steekt lekker af bij de zwarte buitenkant
Het witte interieur steekt lekker af bij de zwarte buitenkant