Buttonfreak: Juli 2025 (P307)
- buttonfreak
- Schaal: 1:64
- Contacteer:
Vindt Renault geloof ik ook, gezien de variaties.DaChrist schreef:Die renaults van norev zijn erg leuk, vooral die megane trophy
Toegevoegd na 2 minuten:
Ik ook. Die uitlaten zijn een kunststuk. Dit is een vroeg type Best-box, te zien aan de smalle wielen. Ook vrij bijzonder is dat het motorblok nog op zijn plaats zit.Peter Parker schreef:Ik vind die Best box nog erg fraai voor zijn leeftijd.
Toegevoegd na 45 seconden:
En dat is één van 2 varianten!volvofiel schreef:Die 205![]()
- buttonfreak
- Contacteer:
Ik was voor training in Tsjechië, dus kon ik ook nog snel wat zoeken aan schaalmodellen.
Bij de Tesco vond ik een Matchbox Mini Clubman.
Later vond ik nog een paar leuke Skoda modellen. Abrex laat Hongwell modellen maken van Skoda, waaronder ook een serie klassieke modellen. Uit deze serie nam ik de 110, Octavia en Felicia (ja die namen zijn later weer gebruikt) en de nieuwe Roomster. Helaas niet de nieuwe Fabia.
Bij de Tesco vond ik een Matchbox Mini Clubman.
Later vond ik nog een paar leuke Skoda modellen. Abrex laat Hongwell modellen maken van Skoda, waaronder ook een serie klassieke modellen. Uit deze serie nam ik de 110, Octavia en Felicia (ja die namen zijn later weer gebruikt) en de nieuwe Roomster. Helaas niet de nieuwe Fabia.
- buttonfreak
- Contacteer:

Tsjechie was bijzonder goed, ivm de training, helaas heb ik weinig kunnen genieten van het land. Beetje nog in Praag geweest, maar eigenlijk ook dat heel weinig. Krijg je als de baas betaald om je in zo kort mogelijke tijd zoveel mogelijk probeert bij te brengen. Zaten dus de hele dag op het trainingscentrum. Maar goed de training was belangrijk.
- buttonfreak
- Contacteer:
- Peter Parker
- Forumbestuur
- Contacteer:
- buttonfreak
- Contacteer:
- buttonfreak
- Contacteer: