Ik was al een tijdje op zoek naar een celica in 7up livery en een kitcar van pura met nokia livey er op en vorige week stonden ze er allebij op en ook nog voor een mooie prijs dus ik effe zokeken bij die e-bay aanbieder en die bleek nog meer leuke modellen te hebben die ik wel wou hebben.
Dus een mail er naar toen en na een aantal mail's en een mooie prijs heb ik het geld overgemaakt.
De eeste is een toyota celica gt-4 van het rallyduo j.pianezzola/l.roggia ze rden met deze auto de rally de sanremo 1996.

de tweede is ook een toyota celica gt-4 maar dan van het rallyduo jm.ponce/g.leon zij reden met deze auto de rally elcorte ingles 1996.
Een model waar ik al een tijdje naar op zoek was maar niet voor een redelijke prijs in handen kon krijgen.

de derde is een toyota celica gt-4 van het c.sainz/l.moya ze reden met deze auto de 39ste tour de corse.
het tweede model in me verzameling van dit type en er volgen er meer HPI heeft een aantal heerlijke modellen gemaakt van dit type en nu rustig effe kijken op e-bay naar deze modellen voor een mooie prijs.(deze HPI was bijvoorbeeld 15 Euro)

De vierde is een mitsubishi lancer evo 6 van het rallyduo c.sole/a.sancis ze reden met deze auto de rally de tierra de linares 2000.
heerlijke evo 6 met simpele maar mooie livery

En dan de laatse en de mooiste wat mij betreft,
een strake citroen xsara kitcar van het rallyduo puras/marti ze reden met deze kitcar de rally el corte ingles 2000.
Heerlijke livery en omdat ik de 1999 verzie ook heb hier wou ik de 2000 verzie ook graag in me collectie hebben en nu ik er voor een mooi bedrag aan kon komen met de rest is hij in me bezit.

Oke dat waren ze weer en ik ben ze zo als gebruikelijk weer blij mee en hou het topic in de gaten zou ik zeggen er komt een speciale solberg C4 wrc aan in de schaal 1:43 (oplage 1000 stuks) in speciale solberg team verpakking.
En vanaf dondag 12-8-'10 heb ik een andere camera ik heb het setje van @smokey overgekocht en ben er erg blij meer spiegelreflexcamera met 18-300 en 18-55 lens nog veel meer extra's.
dus hopelijk worden de foto's nog beter hiero.(aan de camera kan het nu niet meer liggen)
Kan ik de camera mooie gebruiken voor me modellen en naar de rally's, vanaf maandag 16-8-'10 tot zondag 22-8-'10 zit ik in trier wrc rally en vakantie houden dus kan ik het direct uitprobeeren.
concurentie heb ik wel want @smokey gaat dan mee met een volledig nieuw setje dus................
Mvg,Rudie