F1 2006
- zipperscales
- Schaal: 1:43
- Contacteer:
die zoontjes 'van' kunnen beter eerst allemaal eens wat ervaring opdoen en bewijzen dat ze echt van toegevoegde waarde zijn. Wat nog een 'Ros'berg wordt ik niet vrolijk van.
Voor het meeste nieuws qua verzameling ook op twitter: http://www.twitter.com/scaleznl
Hoeveel meer dan GP2 kampioen worden moet je dan laten zien?zipperscales schreef:die zoontjes 'van' kunnen beter eerst allemaal eens wat ervaring opdoen en bewijzen dat ze echt van toegevoegde waarde zijn. Wat nog een 'Ros'berg wordt ik niet vrolijk van.
Plus in het begin van het seizoen reed hij heel sterk.

Werken in Francorchamps gestart
hoedje af voor de nederlandse limburgers, als het plan door gaat dan ga ik zeker.
Wie Formule 1-auto’s aan het werk wil zien hoeft Nederland niet meer uit. Na Rotterdam Racing en de verschillende demo’s op het circuit van Zandvoort wil de gemeente Roermond in september 2007 groot uitpakken met een Formule 1-evenement ter opluistering van de opening van de nieuwe snelweg A73-Zuid.
Dagblad de Limburger bericht over ‘het grootste kortdurende sportevenement van Limburg’, maar als de plannen uitkomen dan mag gerust gesproken worden over het grootste autosportevenement van Nederland. Volgens de krant is het de bedoeling dat Jos Verstappen, Robert Doornbos (op de foto in actie tijdens een demo op de afsluitdijk, afgelopen zomer), Christijan Albers, Nick Heidfeld en Ralf Schumacher demonstraties verzorgen. Ook wordt gerept over een half miljoen bezoekers.
Navraag leert dat de gemeente Roermond zelf niets met het spektakel van doen heeft. De plannen zijn bedacht door Hans Brouwers, die zegt namens Road Events te werken. ,,Het nieuws is uitgelekt en dus kan en mag ik er verder niets over zeggen”, aldus Brouwers. ,,Maar ik wil wel verklappen dat het groter wordt dan Rotterdam Racing.” Brouwers zegt samen te werken met de organisatoren van het evenement in de Maasstad, waar afgelopen zomer voor de twee keer een grootschalig autosportspektakel werd gehouden. Rotterdam Racing-organisator Herman Vaanholt was niet bereikbaar voor commentaar.
Werken in Francorchamps gestart.
De aanpassingswerken op de omloop van Francorchamps zijn van start gegaan.
De nieuwe infrastructuur, met o.a. vernieuwde pitlane, moet in mei 2007 af zijn.

Wie Formule 1-auto’s aan het werk wil zien hoeft Nederland niet meer uit. Na Rotterdam Racing en de verschillende demo’s op het circuit van Zandvoort wil de gemeente Roermond in september 2007 groot uitpakken met een Formule 1-evenement ter opluistering van de opening van de nieuwe snelweg A73-Zuid.
Dagblad de Limburger bericht over ‘het grootste kortdurende sportevenement van Limburg’, maar als de plannen uitkomen dan mag gerust gesproken worden over het grootste autosportevenement van Nederland. Volgens de krant is het de bedoeling dat Jos Verstappen, Robert Doornbos (op de foto in actie tijdens een demo op de afsluitdijk, afgelopen zomer), Christijan Albers, Nick Heidfeld en Ralf Schumacher demonstraties verzorgen. Ook wordt gerept over een half miljoen bezoekers.
Navraag leert dat de gemeente Roermond zelf niets met het spektakel van doen heeft. De plannen zijn bedacht door Hans Brouwers, die zegt namens Road Events te werken. ,,Het nieuws is uitgelekt en dus kan en mag ik er verder niets over zeggen”, aldus Brouwers. ,,Maar ik wil wel verklappen dat het groter wordt dan Rotterdam Racing.” Brouwers zegt samen te werken met de organisatoren van het evenement in de Maasstad, waar afgelopen zomer voor de twee keer een grootschalig autosportspektakel werd gehouden. Rotterdam Racing-organisator Herman Vaanholt was niet bereikbaar voor commentaar.
Werken in Francorchamps gestart.
De aanpassingswerken op de omloop van Francorchamps zijn van start gegaan.
De nieuwe infrastructuur, met o.a. vernieuwde pitlane, moet in mei 2007 af zijn.

R.I.P. Spa-Francorchamps....
Had het circuit dan in haar glorie gelaten en de F1 de rug toegekeerd. Nieuwe Busstopchicane is ongelooflijk verCENSUURd.
Had het circuit dan in haar glorie gelaten en de F1 de rug toegekeerd. Nieuwe Busstopchicane is ongelooflijk verCENSUURd.
RIP McLaren Formula 1 - 1963 / 2016
Proud Bentley Boy - Bentley Continental GT3 Goliath of GT racing
Remember Boerke - MAF HELD - 30-01-04 / 08-04-09
Wie Ricardo niet eert, is het grote niet weert.

-
- Moderator
- Schaal: 1:18
-
Een nieuw plan staat op de site van het circuit. Niet echt duidelijk maar het goed indicatie. Inderdaad jammer van de oorspronkelijk bus stop maar ik denk diegene dat er nu komt ook terug een echt chicane is.rsh_scuderia schreef:Ben ik het roerend met je eens Paul.
Ben benieuwd wat de nieuwe plannen zijn voor het start/finish gedeelte......
Iemand daar plannen/tekeningen van gezien?
Als Belg heel blij dat er eindelijk geïnvesteerd en dat de F1 terugkomt en nu hopen dat er goed beleid gevoerd word en dat men ook aan de bezoekers denkt ( betere toiletten,..)
- 1:18 24/7
Plaatje 1 is toch vlak na la source? Wat zijn ze daar aan het doen dan, tribune bouwen of gaan ze de baan daar ook omleggen? 

Better to let people wonder if you are a moron, than to open your mouth and remove all doubt.

flickr op!

flickr op!
-
hier is de link http://www.spafrancorchamps.be
Ik ziet het al, het wordt een uitloopstrook, La source wordt een stuk korter en minder scherp, jammer!1:18 24/7 schreef:Plaatje 1 is toch vlak na la source? Wat zijn ze daar aan het doen dan, tribune bouwen of gaan ze de baan daar ook omleggen?

Better to let people wonder if you are a moron, than to open your mouth and remove all doubt.

flickr op!

flickr op!
- Jolly Club
even dit nog circuit spa is zo goed als hellemaal van den Bernie geworden.
de piloten en teams worden de taxaties weggeschonden.
dus ja dat in de toekomst spa zeker altijd op de kaart staat van ieder nieuw f1 jaar is zogoed als zeker, en eigenlijk maar goed ook want die walen baken er niets van , één corrupte boel , dat noemt zich dan een deel van belgie.
de piloten en teams worden de taxaties weggeschonden.
dus ja dat in de toekomst spa zeker altijd op de kaart staat van ieder nieuw f1 jaar is zogoed als zeker, en eigenlijk maar goed ook want die walen baken er niets van , één corrupte boel , dat noemt zich dan een deel van belgie.
Wel positief dat ik ondanks dat nu 'slechts' €90 hoef neer te tellen ipv €160 om met m'n reet in de blubber te zitten!F1-Racer schreef:even dit nog circuit spa is zo goed als hellemaal van den Bernie geworden.
brabbel brabbel.

flickr op!

flickr op!
Monaco heeft wat aanpassingen gemaakt aan de pits en er zijn wat paaltjes veranderd. Verder is er de laatste jaren compleet niks aan veranderd. En aan Spa op zich had ook niks veranderd hoeven worden. Hooguit wat meer ruimte bij Raidillon mocht Eau Rouge weer eens wat minder vloeiend gaan voor Ralf of Trulli.
Al maakt het weinig uit want als je vliegt vlieg je. Verder is alleen Stavelot vrij krap als het mis gaat en La source,al moet je dan echt niet meer kunnen remmen. Maar maak daar dan een groter bak/uitloop en verder niks. De Bus stop kan ik me niet herinneren dat daar ooit iets hard mis ging. Of Montoya moest het op zijn heupen hebben en daar links of anders maar rechts over je heen willen.
Misschien hadden de walen het wel bij het goede eind door niks te doen. IPV er de zoveelste zielloze baan van te willen maken. En wat ik destijds hoorde was dat een minister die geen Engels kon de contracten, in het engels, met Bernie afhandelde...
Al maakt het weinig uit want als je vliegt vlieg je. Verder is alleen Stavelot vrij krap als het mis gaat en La source,al moet je dan echt niet meer kunnen remmen. Maar maak daar dan een groter bak/uitloop en verder niks. De Bus stop kan ik me niet herinneren dat daar ooit iets hard mis ging. Of Montoya moest het op zijn heupen hebben en daar links of anders maar rechts over je heen willen.
Misschien hadden de walen het wel bij het goede eind door niks te doen. IPV er de zoveelste zielloze baan van te willen maken. En wat ik destijds hoorde was dat een minister die geen Engels kon de contracten, in het engels, met Bernie afhandelde...
RIP McLaren Formula 1 - 1963 / 2016

Je kan toch altijd nog zo'n verschrikkelijk makkelijk opklapbare knaloranje campingstoel met1:18 24/7 schreef:[..]
Wel positief dat ik ondanks dat nu 'slechts' €90 hoef neer te tellen ipv €160 om met m'n reet in de blubber te zitten!
'flesje bier houder' aanschaffen

Nobelprijs voor de uitvindingen voor degene die dat heeft uitgevonden

Laatst gesignaleerd bij de A1 GP te Zandvoort

94x Verstappen: 30x 1:18/4x 1:24/1 x 1:32/57x 1:43/2x 1:64 en nog een paar te gaan....