Yo,
Helaas geen America-bus voor mn pa, heeft wel deze:
1;87 van Herpa, voorzien van ons bedrijfslogo en kleuren, heb er eentje gekregten toen ik mn D kreeg. Erg gaaf model.
Kom anders een keer langs! kun je de 1;1 van mij zien en de collectie van mn pa!
mzzls

Yo Klaas,
Allereerst, bedankt voor het uitnodigen om jouw en je vaders collectie te bekijken
Er is maar 1 probleem in mijn huidige leventje, tijd, ik ben soms 10-12 uur per da aan het werk, en alle vrije tijd, die ik over heb, schenk aan vrouw / familie / vrienden.
Wellicht in het najaar, dan is het weer eens wat minder druk op het werk, en hebben we ook onze vakantie gehad.
Die bus, die je toont van Herpa, ja dat is echt de kers op het taartje. Geweldig, om zo'n model te bezitten, waarin je zelf ook wel eens in rijdt, wees er erg zuinig op.
Na het behalen van mijn BE, kreeg ik van mijn toemalige vriendinnetje, een VW Kever met een mooie bos bloemen.
Mijn ouders vonden direct, dat ik ook maar mijn C + E (trailer en aanhanger) moest gaan halen, en tijdens mijn eerste half jaar bij defentie, heb ik ook nog eens mij D, gehaald, in mijn eigen tijd. Slechts maar 1 keer nodig gehad, rijbewijs D.
Het C + E komt nog wel eens van pas op het werk (eigen terrein) dus licht het allemaal niet zo nauw met het CCVB gebeuren.
In de hal van het kantoor, staan diverse trucks, met ons bedrijfs logo erop (meestal tekno of Lioncars). De chauffeurs, van deze wagens, hebben ook zo'n model in bezit, en zijn er ook erg zuinig op.
Later, Ron