Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
rsh_scuderia schreef: Alleen De Atlantique met de Royale op de foto samen met een Veyron vind ik persoonlijk niet kunnen. Beetje heiligschennis....
Het geeft mooi weer dat VAG het merk Bugatti heeft gered, maar dat de emotie van het merk wel verloren is gegaan Vandaar dat ik ook een kiekje heb gemaakt van deze 2 'Jean Bugatti's' zonder de superpolo
Ferrarifan schreef:Schitterend model en wat een status straalt hij uit . Hoe weet je dat hij schaal 1 op 17 is staat dat op het model aangegeven Dat vind ik dan wel erg slordig van CMC.
Het model is gemaakt door Bauer, ik heb hem nagemeten en de cijfers vergeleken met de echte Royale. Het model is 2cm te lang wat neerkomt op 1:17 in plaats van 1:18
rsh_scuderia schreef: Alleen De Atlantique met de Royale op de foto samen met een Veyron vind ik persoonlijk niet kunnen. Beetje heiligschennis....
Het geeft mooi weer dat VAG het merk Bugatti heeft gered, maar dat de emotie van het merk wel verloren is gegaan Vandaar dat ik ook een kiekje heb gemaakt van deze 2 'Jean Bugatti's' zonder de superpolo
Ferrarifan schreef:Schitterend model en wat een status straalt hij uit . Hoe weet je dat hij schaal 1 op 17 is staat dat op het model aangegeven Dat vind ik dan wel erg slordig van CMC.
Het model is gemaakt door Bauer, ik heb hem nagemeten en de cijfers vergeleken met de echte Royale. Het model is 2cm te lang wat neerkomt op 1:17 in plaats van 1:18
Schitterend kunstwerk en al kloppen er dan een paar dingen historisch gezien niet, het blijft een mooi ding dat je erg gaaf hebt vastgelegd op de gevoelige plaat. Wat mij betreft geen probleem dat je in Bugatti modus bleef
Naast dat de naam royaal is, is de auto dat op schaal dus ook. Hij is in ieder geval dus 2 cm te lang en het is te hopen dat de verhoudingen dan wel kloppen. Toch al was die dan echt precies de echte lengte, wat een enorm verschil is dit met de andere twee modellen! Hoe moet je ooit met dit ding over staat hebben kunnen gaan?! echt alles is ook groot aan deze auto, zo bizar...
De volgende aanwinst is een model van een heel ander kaliber. Ik had hem al bijna twee maand in huis, maar ik had hem nog niet op de foto gezet. Het is eigenlijk een model van niks, maar het is de enige manier om een Quattroporte in de verzameling te hebben. HW Elite mag zichzelf even achter de oortjes krabben Ik heb z'n blauwe broertje al en nu is daar dus de champagne versie bij gekomen. Van de Quattroporte kan je er immers nooit genoeg hebben staan. Een k**kleur om te fotograferen want onder bepaalde hoeken schijnt hij groenblauwig op. Dit is wat ik er van heb weten te maken. Er zijn nog wat modellen onderweg