weer een paar prachtige rally kannonen toegevoegd aan de collectie

Vind vooral de C4

groet Paul
Helemaal mee eens.Jolly Club schreef:Solberg's C4 is stukken mooier om te zien dan de rommelige (en saaie!) Red Bull-liveries op de fabriekswagens. Wel vreemd dat ze voor zo'n keurig verzorgde limited edition dan ineens weer tarmac-modelletjes als basis nemen om een Mexico-versie van te brouwen. Wat mij betreft het enige smetje op deze mooie aanwinst!![]()
helemaal mee eens en ik had dat ook wel gezien maar die fout maakt het model ook weer bijzonder en persoonlijk vind ik hem met asvalt velgen mooier dus ik vind het niet erg en hij heeft een mooi plaatsje bij mij in de kamer gekregen.the_stig schreef:Werkelijk prachtige modellen.
Deze C4 moet ik ook zeker hebben.
Hij heeft wel de verkeerde velgen. Asfalt ipv gravel velgen.
Helemaal mee eens.Jolly Club schreef:Solberg's C4 is stukken mooier om te zien dan de rommelige (en saaie!) Red Bull-liveries op de fabriekswagens. Wel vreemd dat ze voor zo'n keurig verzorgde limited edition dan ineens weer tarmac-modelletjes als basis nemen om een Mexico-versie van te brouwen. Wat mij betreft het enige smetje op deze mooie aanwinst!![]()
ik moest me inhouden er was nog veel meer moi spul maar buget liet het effe niet toe daaro.