Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
Gewoon goed en hard sparen en dan kan je er vanzelf eentje kopen. Maar die renntransporter was ook een belachelijke uitgave maar ik moest en zou die hebben. Gezien de details is het elke euro waard!
Een hele afwijking van je normale aankopen maar daarom niet minder mooi Echt een prachtmodel, zal idd wel een aardige duit gekost hebben
De review mag er ook weer wezen trouwens
Enkele jaren geleden liep ik al van stapel voor dit model. Ik mocht hem nooit kopen omdat mijn ouders 250 euro te veel vonden voor een "autooke" .
Toen had ik ook nog niet het kapitaal om dat zomaar ff tussendoor te kopen en had toen tegen mijn ouders gezegd: "Ik ga al mijn geld waar ik een auto mee zou kopen aan de kant zetten en op het einde van het jaar koop ik met dat geld die wagen"
Het zou dus de enige aankoop worden dat jaar ... Alleen moet je er in slagen he
Ik wil 'm nog steeds ... nu kan ik toch tenminste al wat kwijlen op jouw foto's Kwieb ... danku
Ja klopt, die rijplaten kun je er af halen. Zitten vast met klemmetjes. Er zit zelfs ondersteuning bij zodat ze niet doorbeugen en zo! Echt helemaal geweldig :D
Na een lange tijd stilte omtrent mijn site (door computerproblemen) kom ik vandaag weer met een nieuwe update aan!
Het is de Bmw M5 Safetycar van Kyosho in de schaal 1/18!