Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
Naast de enveloppen werd er ook aangebeld met 2 pakketten. Mijn zwak voor 2 CV's is zo weer aardig aangevuld.
Caprigek :thump_up:
Deze Siku transporter had ik gewonnen op ebay om mijn eendjes van Siku op te plaatsen.
Nu moet de rem erop, anders lig ik in een scheiding
Laatst gewijzigd door Peter Parker op di 14 mar 2006 21:29, 1 keer totaal gewijzigd.
Leuke aanwinsten,Peter maar wat zijn die rare gele vlekken op die Oldsmobil Tornado ? is ookniet verwonderlijk dat jij een zwak voor eendjes hebt. Wat was je beroep ook alweer ?
jonnoT schreef:Leuke aanwinsten,Peter maar wat zijn die rare gele vlekken op die Oldsmobil Tornado ? is ookniet verwonderlijk dat jij een zwak voor eendjes hebt. Wat was je beroep ook alweer ?
Jij bent wel wakker zeg, ja hij is niet mint te noemen. Ik vind de verf niet storend. Mijn zwak voor eendjes, tsja zo had ik het nog niet bekeken.. Ik heb geeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeen geitenwollensokken
Toegevoegd na 1 minuten:
caprigek schreef:ik hoop dat je er blij mee bent
groet caprigek
Ja hij is tof! Komt op mijn werk te staan. Jonno ook tevreden
Bijna 2 weken geen model gekocht maar vandaag kwam er een pakje binnen. Ik wilde altijd al een John Day model. Hij was een van de eerste kitbouwers in Engeland en maakte vooral F-1, Indy en Le Mans wagens. Wit metaal, zwaar en voor die jaren zeer veel details. In Lutjewinkel op ebay vond ik iemand die zijn modellen weg doet. Deze modellen stammen uit de jaren '70-'80. Ik koop ze gebouwd van hem. Ik ben hier zo mee in mijn nopjes
This 1:43 John Day model depicts the car in which Emerson Fittipaldi contested the 1975 Grand Prix season. Ultimately he finished second in the championship, collecting 45 points and two victories (Argentina and great Britain).