Bien's collectie *28 nov: Ferrari F50 + Lotus Esprit Turbo*
Re: Bien's Collectie **upd. 25-6: Honda NSX Super GT Test Ca
mooi gedaan , vooral het interieur is een meesterwerk 

Matzwarte raceauto's zijn altijd geweldig.
Meer foto's graag.

Meer foto's graag.

Bedankt voor de reacties!

Dan zal de volgende je ook wel bevallen, de Audi R10 TDI wordt ook een (mat)zwarte testcar.the_stig schreef:Matzwarte raceauto's zijn altijd geweldig.![]()

- Jaap
- Schaal: 1:18
- Contacteer:
mooi mooi
echt prachtig gemaakt hoor
echt prachtig gemaakt hoor

HEERLIJK DIT MODEL
Re: Bien's collectie *upd. 27 jul: Toyota 7 Race Car*
Diorama komt er aan. 

Re: Bien's collectie
Deze had ik een tijdje geleden al eens geprobeerd te plaatsen, maar toen werkten de foto's op een of andere manier niet. Dus hierbij de herkansing...
Toyota 7 (1970)
DelPrado

Toyota 7 (1970)
DelPrado

Re: Bien's collectie *upd. 13 aug: Toyota 7*
die zie je niet vaak, en dat maakt deze aanwinst des te mooier 

Staat hier ook in de kast, 

Bekend model uit GT4 en GT5
Prijspakker van Del Prado .
Leuk model voor weing al blijft de Porsche voor mij mooier 

Re: Bien's collectie *upd. 10 sep: Mercedes CLK-GTR*
Eindelijk weer eens een update hier, al is het maar een kleine.
Deze CLK-GTR is niet van de beste kwaliteit en past qua thema niet helemaal in mijn verzameling, maar ik mocht hem gratis meenemen. Ik heb zelf nog wat kleine details geschilderd, zoals raamrubbers en lucht-inlaten. De schaal is trouwens weer 1:43.
Mercedes CLK-GTR
Welly

Deze CLK-GTR is niet van de beste kwaliteit en past qua thema niet helemaal in mijn verzameling, maar ik mocht hem gratis meenemen. Ik heb zelf nog wat kleine details geschilderd, zoals raamrubbers en lucht-inlaten. De schaal is trouwens weer 1:43.
Mercedes CLK-GTR
Welly

Re: Bien's collectie *upd. 18 sep: Ferrari 348 + nieuw diora
Vanmiddag kwam ik op een rommelmarkt een leuk modelletje tegen van een F348. Voor een model van 20 jaar oud vond ik hem absoluut nog niet gedateerd uitzien en hij zat nog nieuw in het doosje dus heb ik hem meegenomen. Ik wilde hem showen op een leuk diorama in plaats van weer een saaie foto in mijn tuin te maken (zie de updates van het laatste halfjaar
). Het oude parkeerplaats diorama had ik echter begin dit jaar verkocht dus dan maar weer wat nieuws verzinnen. Vanavond ben ik er even een uurtje voor gaan zitten en een flink stuk in de richting gekomen. Ik had meerdere ideeën zoals een garage, winkelstraat, dealer showroom, etc. maar ben uiteindelijk voor de garage gegaan. Als basis heb ik een mini-rama van Cararama gebruikt, dit helemaal gesloopt en opnieuw opgebouwd. De muren heb ik anders geplaatst en vuil gemaakt, net als het gereedschap. De vloer is gewoon gespoten met grijze primer en ook van wat vlekken voorzien (hoewel niet echt duidelijk op de foto's). Ik zie dit diorama zoals het nu is als een basis die waarschijnlijk in de toekomst zal worden uitgebreid met meer monteurs, hefbruggen, ander gereedschap, etc., maar het kan nu in elk geval al gebruikt worden. Er zullen ook denk ik nog meer van dit soort kleine simpele diorama's volgen, maar eerst maar eens deze. De schaal is weer zoals vanouds 1:43.
Ferrari 348 TB
Herpa

Ferrari 348 TB
Herpa

Laatst gewijzigd door Bien op zo 18 sep 2011 22:06, 2 keer totaal gewijzigd.
Re: Bien's collectie *upd. 18 sep: Ferrari 348 + nieuw diora
Leuk modelletje!
Dat mini-rama heb ik ook, van mij staat er een kever in
Dat mini-rama heb ik ook, van mij staat er een kever in