Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
Eerst en vooral wederom bedankt voor jullie reacties
Het volgende modelletje is geen update want dit model heb ik al een jaar of 2 maar is nog niet tot op het forum geraakt.
Het gaat hier over de MG B GT V8 met uiteraard een V8-motor
Het model is gemaakt door Universal Hobbies in schaal 1:18.
Ik moet zeggen dat ze goed werk geleverd hebben aan dit model want er zit wel wat detail in en dat voor maar 35 Euro toen.
De kofferscharnieren zijn heel mooi gemaakt en de kofferruimte is bekleed.
Het motordetail is heel mooi
Zelfs de radiatorrrooster is open. Geen gesloten versie zoals bij sommige Minichamps tegenwoordig.
Ook de binnenruimte is bekleed op de vloer.
James May: 'Did I just hear you, Jeremy Clarkson, say that you'd like a bit less power?' Jeremy: 'Yes you did.'
Werkelijk een subliem model van UH. Heb hem zelf ook gehad. De details evenaren soms AA en met sommige details vind ik hem zelfs beter dan de AA versie.
Wat een prachtige MG MGB GT!
De V8 is het summum der MG B's, in mijn opinie.
Deze zoek ik ook nog en zo'n losse V8 zou ik wel willen hebben om in een Defender 110 te plaatsen...