Dat al die F1-blaadje en sites zich met zulke prietpraat bezig houden in de wintermaanden kann ich verstehen 'ne , maar om daar allemaal serieus over na te gaan denken ....

De meeste speculatie zal idd onzin zijn maar dat Mika zonder reden een paar rondjes zou draaien geloof ik niet. En voor promotiedoeleinden geloof ik ook niet. Met Hamilton kan Mclaren toch al meer dan genoeg promotie krijgen.Jolly Club schreef: Dat al die F1-blaadje en sites zich met zulke prietpraat bezig houden in de wintermaanden kann ich verstehen 'ne , maar om daar allemaal serieus over na te gaan denken ....
Na de 'serieuze testritten' van Valentino Rossi bij Ferrari neem ik dit soort publiciteitsstunts niet meer serieus. Als het nou drie weken voor aanvang van het nieuwe seizoen was, maar zo een paar rondjes in november, met een nu al weer gedateerde wagen ...De meeste speculatie zal idd onzin zijn maar dat Mika zonder reden een paar rondjes zou draaien geloof ik niet.
En nu zullen er vast weer mensen gaan mekkeren dat ie bij een minder team zitVan der Garde derde coureur bij Super Aguri
Giedo van der Garde is volgend seizoen de derde rijder van Super Aguri. Dat heeft het Japanse team vrijdag bekendgemaakt. De 21-jarige coureur uit Veenendaal, die deel uitmaakt van het rijdersprogramma van McLaren, zal voor het team testen en is de eerste reserve, mocht een van de racecoureurs niet beschikbaar zijn.
Van der Garde past stoeltje
Van der Garde is enorm blij met deze kans. "Ik ben erg opgetogen dat ik deel uit kan maken van het Super Aguri-team en een goed plekje in de Formule 1 krijg", zei Van der Garde over zijn aanstelling. "Vanaf dat ik begon in de karts (op 9-jarige leeftijd, red.), heb ik altijd gezegd dat ik in de Formule 1 wilde komen. Ik hoop Super Aguri verder te kunnen helpen en veel te leren. Ik kijk enorm uit naar mijn eerste ritje met een Formule 1-wagen."
Van der Garde, die afgelopen jaar zesde werd in de F3 Euroseries, heeft al een stoeltje gepast in de Super Aguri-fabriek in Engeland. Het is nog niet bekend wanneer hij zijn F1-debuut zal maken. "We zijn erg blij dat Giedo het team komt versterken", zei teambaas Aguri Suzuki. "Hij is een jonge coureur met veel potentie. Hij zal het in het begin heel zwaar hebben in de F1, maar hij heeft voldoende talent."
Heb ik wel opgelet als ik zeg dat Super Aguri het slechtste team in de F1 is?"Ik ben erg opgetogen dat ik deel uit kan maken van het Super Aguri-team en een goed plekje in de Formule 1 krijg", zei Van der Garde over zijn aanstelling.