Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
Nadat ik vorig jaar een kwart van mijn verzameling had verkocht stonden mijn resterende modellen er een beetje verwaarloosd bij. Vorige week heb ik de hele collectie weer eens goed schoongemaakt en opnieuw geordend, zodat het ook één geheel is i.p.v. 1:18, 1:24 en 1:43 apart.
En dat vraagt natuurlijk om een overzichtje.
Laatst gewijzigd door Bien op do 06 okt 2011 18:24, 1 keer totaal gewijzigd.
Gisteren heb ik onverwacht deze Hummer aan mijn collectie kunnen toevoegen. Het was een leuk presentje van een klant van het bedrijf waar ik werk.
Ik vind het zelf een leuk model zo als pickup, met een mooie kleur. En ik heb hem daar gefotografeerd waar hij eigenlijk hoort: offroad!
Alweer een kleine update. Deze Lambo van Maisto heeft niet de beste kwaliteit en details en ik had al een paar Mucielago's in de verzameling, maar ik heb hem gratis gekregen dus mag je niet te veel eisen stellen. De schaal is 1:24. Er komt ook een nieuw 1:18/1:24 diorama aan, maar nu maar even deze foto's.
Deze 911 van Bburago was één van mijn eerste modelauto's. Ik heb hem wat opgeknapt, zoals het binnenste van de uitlaten zwart gemaakt en een paar andere kleine details toegevoegd. Ook heb ik het hart van de velgen zwart gemaakt, omdat ik de originele wat plastic-achtig uit vond zien. Ik stoor me wel nog een beetje aan de afwerking van de achterkant van de stoelen dat (veel) beter had gekund, maar ik vind het toch al met al wel een leuk model.
(Ben zelf ook mijn Bburago's wat aan het pimpen !!)
Goed werk, ga zo door.
Grtz Marc.
BMW = FREUDE AM SAMMELN !!!!! // HELP !! Ik heb bijna geen plaats meer !
Modellenteller, (1:18) BMW . . . . . 391 BMW (1:12) . . 3X
Modellenteller, (1:18) Overige . . . 142
TOTAAL aantal Modellen 1:18 . . . . 533
Nu ik de collectie opnieuw geordend heb merk ik dat ze eigenlijk veel te breed aan het worden is. Ik verzamel sportieve straatauto's vanaf 1950 en dat is een erg ruim begrip want dat omvat alle merken en schalen. Mijn plan is om me meer te beperken tot een paar merken om het overzichtelijker te houden. Ook is dat denk ik interessanter voor mezelf doordat het nu meer zoeken wordt naar bepaalde modellen in plaats van gewoon alles te kopen wat ik op mijn weg tegenkom, welk merk dan ook. Ik heb gekozen voor de merken die mij het meest aanspreken: Aston Martin, Ferrari, Jaguar en mijn all-time favourite Lotus!
Deze nieuwste aanwinst past mooi in het rijtje en ik vind het zelf een erg mooi model uit de tijdschriftenserie van Ferrari.
Die Ferrari F1 ziet er idd goed uit. Ja, het is best dat je wat grenzen trekt in je collectie want anders koop je op de duur alles.
Ik heb dat enkele jaren geleden bij mijn collectie ook gedaan. Soms vind ik dat ik nog te breed ga.
De Porsche 993 Cabrio uit je vorige update ziet er goed uit na de wijzigingen die je hebt aangebracht.
De 993 blijft toch een heel mooi model van Porsche. Eigenlijk heeft Bburago er nog een mooi model van gemaakt destijds.
James May: 'Did I just hear you, Jeremy Clarkson, say that you'd like a bit less power?' Jeremy: 'Yes you did.'