Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
Da's weer een leuke Paul. Zou Jan nu motorgeluiden hebben nagedaan tijdens het rijden
Wel weer een apart model, en heb je deze direct in de juiste kleur kunnen vinden?
Ik ben benieuwd naar de Saker Sport als die af is.
Knappe ombouw hoor, ziet er zeer goed uit
Je vorige update's zijn ook geslaagd, toch knap dat je maar modellen blijft vinden waar Jan Lammers in heeft gereden ook al is het maar een leaf
model1op43 schreef:Je bent er weer snel bij Paul.
Het resultaat mag er zijn, welk model heb je als donor gebruikt?
Hij is inderdaad weer prachtig Paul, ik vroeg me inderdaad ook af wat je als donormodel hebt gebruikt. Dat moet flink werk zijn geweest in ieder geval.
Ik heb nog geen bewijs of foto van Jan in de auto maar hier is alvast de testwagen van het Hope Racing team
De Oreca 01 HiTech Hybrid waar Jan samen met Steve Zacchia de 2011 editie van de 24 uur van LeMans gaat rijden.