DS3 viel me in real-life al erg tegen, deze hoef ik in real-life niet eens te zien. Dan liever een C3, en laat dat premium-geneuzel maar zitten. Laten we ook wel wezen met elkaar; het is een Citroen, hoe ga je dat ooit rijmen met premium?

Hogere prijs dan vergelijkbaar model: check!Jolly Club schreef:...en laat dat premium-geneuzel maar zitten. Laten we ook wel wezen met elkaar; het is een Citroen, hoe ga je dat ooit rijmen met premium?
Doen alsof bij die hogere prijs ook een betere kwaliteit hoort: check!"Bij de ontwikkeling van interieurdelen stonden verfijning, gepercipieerde kwaliteit en fraai design voorop."
Genant als je met je TDI DSG in een Bentley op de vluchtstrook staat1:18 24/7 schreef:
Nu maar hopen dat VAG zich kan beheersen en er geen dieselmotort in lepelt...
Mercedes maakt geen hatchback's dus kan je niet gaan vergelijken ...rsh_scuderia schreef:
Astra 3-deurs, maar nog wel in concept.
Laat maar komen zeg ik. Samen met de Renault Megaan en de Guiletta verfrissend en sportieve heuplijnen van achteren. Kan Mercedes nog een dikke punt aan zuigen
Het gaat niet om hatchbacks Kenji, het gaat om de heuplijnkennytuning_ schreef:Mercedes maakt geen hatchback's dus kan je niet gaan vergelijken ...rsh_scuderia schreef:
Astra 3-deurs, maar nog wel in concept.
Laat maar komen zeg ik. Samen met de Renault Megaan en de Guiletta verfrissend en sportieve heuplijnen van achteren. Kan Mercedes nog een dikke punt aan zuigen
ziet er wel oké uit