Bondracer schreef: 
Hey Ron,
Dit is een Ford Falcon BA 2006(race-uitvoering uit de V8 Superstars-cup in Australie) afgeleid van de Ford Falcon FPV (Ford Performance Vehicles) GT-P met een dikke V8 351CI block (afgeleid nog van de Mustang destijds) en hij heeft echt bestaan ...en nog .Enkel is de livery een promo-uitgave van Classic Carlectables op 1:43 , daarom zie je er ook geen naam van de piloot op de zijraam staan.
Leuke van deze kampioenschappen is dat het een duo-strijd is (al jaren tussen Ford en Holden)
Als je Digi-TV hebt kan je deze super Aussies geregeld bekijken op Motors TV .....en ze gaan echt hard ..........
Groeten Guy.............PS een mooi modelletje Ron
hier ééntje van mij van Craig Lowndes met de Tripple Eight Falcon van 2007
Dank

Dank

Dank

Guy,
voor deze extra info, ik weet er weinig vanaf, weer wat bijgeleerd op deze broeierige dag.
Dank je wel.
Maar wat een model toon jezelf zeg
Qua kleuren, ziet hij er gelijk uit als een F1 Mclaren Mercedes. Top model,
Mijn rekenkunde in Us Inches, is waarschjnlijk niet zo goed als de jouwe, over hoelveel Liter CC praten we eigenlijk ??
Een vriend van mijn heeft ooit een Pointiac Firebird (night-car) gehad, en daar stond 6.3 liters op de luchthapper gedrukt (die met die arend op de motorkap).
Motors TV moet ik nog zien te vinden, op de TV, we hebben sinds januari dit jaar een schotel aansluiting, ben al heel blij dat ik de BBC World news, CNN en Alyazira kan vinden op die andere kast, de rest heeft weinig belangstelling voor mij. Ik kijk toch wel gauw 45 minuten TV per dag.
Maar bedankt voor je info, over motors TV, ik ga eens zappen binnenkort.
Ron