Powersprint Update 04-09: F458 Hankook (pag. 97)
- Powersprint
- Schaal: 1:18
Ook hier bedankt voor de alleen maar goede reacties
Ik ben gister naar Rotterdam geweest om nog even te genieten een van mijn laatste vakantiedagen voordat ik weer aan de studie kan beginnen, en waar ga je dan even langs? Natuurlijk bij Schuiten Modelauto's
En ik kon het niet laten om er met lege handen weg te gaan ( wat wil je ook wanneer er 12.000 modellen je verleidelijk aan staan te kijken
). Mijn oog is gevallen op de Team Modena Aston Martin van Solido. Ik zag hem laatst ergens hier op het forum voorbij komen en toen vond ik hem al een plaatje
Maar in het echt is nog wat mooier al zeg ik het zelf
Het is dan wel niet AutoArt kwaliteit ( waar ik er zelf ook eentje van heb), maar het is toch een zeer grote plus dat dit geen sealed body is! Maar genoeg gepraat, hier de foto's 

Zo dat waren ze weer. Ik hoop binnenkort nog een update te kunnen ontvangen vanuit Engeland
Groetjes Arno

Ik ben gister naar Rotterdam geweest om nog even te genieten een van mijn laatste vakantiedagen voordat ik weer aan de studie kan beginnen, en waar ga je dan even langs? Natuurlijk bij Schuiten Modelauto's

Zo dat waren ze weer. Ik hoop binnenkort nog een update te kunnen ontvangen vanuit Engeland

Groetjes Arno
Ha powersprint , zie dat je eveneens de gelukkige eigenaar bent geworden van de Teamodena Aston , heb hem vorige week ook aangekregen en op het forum gezet.En idd in't echt is hij nog knapper dan op de foto's, en voor die prijs kan hij de concurrentie met de AA aan
(hij heeft zelfs het Aston Martin logo binnenin de deuren hangen, + de ventieldopjes op de wielen welke ik bij de AA niet terugvind)
(hij heeft zelfs het Aston Martin logo binnenin de deuren hangen, + de ventieldopjes op de wielen welke ik bij de AA niet terugvind)

- Powersprint
Dat klopt inderdaad ja! Ik heb ze net nog eens naast elkaar gezet en toen vielen mij deze dingen ook op. AutoArt mag dan wel beter afgewerkt zijn, maar ik ben toch ook erg tevreden over dit modelBondracer schreef:Ha powersprint , zie dat je eveneens de gelukkige eigenaar bent geworden van de Teamodena Aston , heb hem vorige week ook aangekregen en op het forum gezet.En idd in't echt is hij nog knapper dan op de foto's, en voor die prijs kan hij de concurrentie met de AA aan

- Powersprint
Bedankt voor de reacties allemaal! Enne, het was inderdaad niet echt de bedoeling om er met lege handen naar huis te gaan
haha.
Ik heb vandaag al mijn bestelling vanuit Engeland binnengekregen. Dit keer is het de Jaguar XKR uit de James Bond serie. Dit is nummer 6 van de collectie en is hier in Nederland (nog) niet verkrijgbaar. Ik heb deze voor €10,- incl verzendkosten aan kunnen schaffen, dus voor dat geld kon ik hem niet laten liggen

Hier de twee smaakmakers uit Die Another Day te samen:

Tot de volgende update maar weer!
Groetjes Arno

Ik heb vandaag al mijn bestelling vanuit Engeland binnengekregen. Dit keer is het de Jaguar XKR uit de James Bond serie. Dit is nummer 6 van de collectie en is hier in Nederland (nog) niet verkrijgbaar. Ik heb deze voor €10,- incl verzendkosten aan kunnen schaffen, dus voor dat geld kon ik hem niet laten liggen

Hier de twee smaakmakers uit Die Another Day te samen:

Tot de volgende update maar weer!
Groetjes Arno
- Powersprint
Vandaag even wezen shoppen bij Patrick's Hobby Center in Roermond en gelijk even een juweeltje ( al zeg ik het zelf) meegenomen. Foto's zeggen genoeg denk ik 

Zoals jullie zien zat er geen versnellingspookje bij
Hier kwam ik thuis pas achter, dus hier moet ik nog even mee terug. Hoop dat het kan worden opgelost
Maar Patrick kennende moet dat geen probleem zijn

En hier met zijn "verouderde" maar nog steeds mooie broertje van Bburago

Groetjes Arno

Zoals jullie zien zat er geen versnellingspookje bij

En hier met zijn "verouderde" maar nog steeds mooie broertje van Bburago

Groetjes Arno