Daar is ie weer! Peter 25 april 2018

Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
Bart
Contacteer:

Bericht door Bart »

Het schilderwerk is inderdaad goed gelukt :thump_up:
Peter Parker
Forumbestuur
Contacteer:

Bericht door Peter Parker »

Afbeelding

Deze figuurtjes vond ik in Amsterdam, Damon Hill en Schumacher van Minichamps.

Verder nog deze Corgi (ook heruitgave 1:36) Buick gekocht van de serie Kojak, die past mooi bij die van Starsky en Hutch. Ook deze ga ik proberen te verbeteren. Meer diepte in de grill en minder glanzend en de banken wat meer diepte geven met wat verdunde verf.

Afbeelding
Jolly Club

Bericht door Jolly Club »

Mooi Buick Peter :mrgreen: Mis de rode zwaailamp, had dit wagentje in het klein tussen mijn speelgoedautootjes vroegah, maar daar zat het losse rode zwaailampie wel op :D

Verzamel je ook nog filmauto's soms, of gewoon een paar series uit de goede oude tijd :?: :?:

Zou die Hill en Schumacher mennekes maar niet te dicht bij elkaar in de vitrine zetten, dat wordt trammelant anders :mrgreen:

- I'm not interested in facts, I find they tend to cloud my judgement. -
Peter Parker
Forumbestuur
Contacteer:

Vroegah, vond ik Kojak geweldig dus weer een sentimenteel uitstapje deze auto. De rest van de tv series vond ik niet echt om te sparen. De nieuwe Saint kan ik me niet herinneren, Charlies Angels en de A team hoeft van mij niet. Smokey and the Bandit zegt me niet zoveel. Nee zo is het genoeg.
Schumi en Damon Hill staan een eindje uit elkaar naar elkaar te schelden in mijn kast. Schumi noemt hem een eendagsvlieg en Hill noemt hem een rooie rammer. Gijs krijgt er hoofdpijn van en heeft de pits verlaten.
Bracer

Bericht door Bracer »

En morgen weer een update van Peters Pitssoap....
Doe Gijs een aspirientje van me
Wat heb je trouwens tegen the A-team? :lol:
Afbeelding
Peter Parker
Forumbestuur
Contacteer:

Bracer schreef:Doe Gijs een aspirientje van me
Wat heb je trouwens tegen the A-team? :lol:

Als Mr T zegt "what's wrong sucker", tegen Gijs, dan helpt 1 asperientje niet. Dat wordt matten. :lol:
Peter Parker
Forumbestuur
Contacteer:

Lister Storm testwagen van Coronel

Eigenlijk is dit niet echt binnen mijn verzameling, maar omdat Tom Coronel erin heeft getest voordat hij in de Spyker ging racen, hoort hij bij de verzameling Nederlanders. De wagen van Tom week wel erg af van het eind resultaat dat in 2003 reed. De Spark uitgave is weer perfect met hun mooie plankje met opdruk.

Afbeelding

Lister Storm LMP nr. 20 Le Mans 2003
J. Campbell-Walter-N. Kinch-V. Vosse
Afbeelding

Nu vond ik nog een foto en daar lijkt de wagen wel precies op.
Maar dan met nummer 4.
Afbeelding
Schumi28
Forumbestuur
Schaal: 1:43
Contacteer:

Bericht door Schumi28 »

Schitterend model Peter :drool: helemaal top :mrgreen:

Ik dacht eventjes dat Tom alleen dit jaar erin getest had in de huidige Lister LMP dan, maar wonder boven wonder had ie dat in 2003 ook gedaan en zelfs geraced tijdens Le Mans 1000 Kilometres 2003
Tom Coronel schreef:2003: Coronel zou zijn hernieuwde kennismaking met Lister op Le Mans voortzetten. Op het kleine Bugatti circuit van Le Mans werd aan het einde van het jaar een 1000 km race gehouden als voorbereiding op de nieuwe Le Mans Endurance series. Tom reed samen met Jamie Campbell-Walter en Nathan Kinch in de Storm LMP, het prototype dat in juni moest debuteren tijdens de 24 uurs race maar crashte in de training. Ondanks de kinderziektes maakte de Storm LMP een goede indruk en lijkt een geduchte concurent te worden voor de gevestigde orde.
Afbeelding

Visit my website: Le Mans Modelcars
Peter Parker
Forumbestuur
Contacteer:

Bedankt voor de extra info. Leuk om zo e.e.a. op een rijtje te krijgen over de Lister. Op Tom zijn website is er vast ook nog wel iets te vinden of heb je het daarvan :?:
Schumi28
Forumbestuur
Contacteer:

Bericht door Schumi28 »

Komt idd van de Coronel website af.

Hoe zit dat trouwens met al die modellen op je site? Zijn ze nou allemaal van jezelf of ....
Afbeelding

Visit my website: Le Mans Modelcars
Peter Parker
Forumbestuur
Contacteer:

Alle modellen behalve die van Ayrton, dat is een lid die er af en toe wat bij zet. Bij MSN kan je leden hebben die ook albums plaatsen en hij ruilt af en toe wat modellen met me. Goeie leden moet je koesteren.
Markopolo
Forumbestuur
Contacteer:

Bericht door Markopolo »

:shock: Ben ik nu blind, maar waar is de naam op de motorkap en op het dak :?:
Peter Parker
Forumbestuur
Contacteer:

:lol: Ik had een wat erg opgelapte foto gebruikt maar deze is beter. De stickers zitten erop hoor markopolo. Ik krijg de foto's maar moeilijk scherp met mijn goedkope Trust en het fotoprogramma moet de rest doen, maar dan vallen details nog wel eens weg.
Markopolo
Forumbestuur
Contacteer:

Bericht door Markopolo »

Als het goed ik zit er op je camera een afbeeldinkje van een bloem, als je die aanzet kan je van dichtbij goeie foto's maken :D

Maar gelukkig, ze zitten er nog op :D
Bart
Contacteer:

Bericht door Bart »

Schitterende Lister Peter, maar je kunt hem ook ombouwen naar de echte :mrgreen:
Plaats reactie