Daar is ie weer! Peter 25 april 2018
- Peter Parker
- Forumbestuur
- Contacteer:

Deze figuurtjes vond ik in Amsterdam, Damon Hill en Schumacher van Minichamps.
Verder nog deze Corgi (ook heruitgave 1:36) Buick gekocht van de serie Kojak, die past mooi bij die van Starsky en Hutch. Ook deze ga ik proberen te verbeteren. Meer diepte in de grill en minder glanzend en de banken wat meer diepte geven met wat verdunde verf.

- Jolly Club
Mooi Buick Peter
Mis de rode zwaailamp, had dit wagentje in het klein tussen mijn speelgoedautootjes vroegah, maar daar zat het losse rode zwaailampie wel op
Verzamel je ook nog filmauto's soms, of gewoon een paar series uit de goede oude tijd
Zou die Hill en Schumacher mennekes maar niet te dicht bij elkaar in de vitrine zetten, dat wordt trammelant anders

Verzamel je ook nog filmauto's soms, of gewoon een paar series uit de goede oude tijd

Zou die Hill en Schumacher mennekes maar niet te dicht bij elkaar in de vitrine zetten, dat wordt trammelant anders

- I'm not interested in facts, I find they tend to cloud my judgement. -
- Peter Parker
- Forumbestuur
- Contacteer:
Vroegah, vond ik Kojak geweldig dus weer een sentimenteel uitstapje deze auto. De rest van de tv series vond ik niet echt om te sparen. De nieuwe Saint kan ik me niet herinneren, Charlies Angels en de A team hoeft van mij niet. Smokey and the Bandit zegt me niet zoveel. Nee zo is het genoeg.
Schumi en Damon Hill staan een eindje uit elkaar naar elkaar te schelden in mijn kast. Schumi noemt hem een eendagsvlieg en Hill noemt hem een rooie rammer. Gijs krijgt er hoofdpijn van en heeft de pits verlaten.
Schumi en Damon Hill staan een eindje uit elkaar naar elkaar te schelden in mijn kast. Schumi noemt hem een eendagsvlieg en Hill noemt hem een rooie rammer. Gijs krijgt er hoofdpijn van en heeft de pits verlaten.
- Peter Parker
- Forumbestuur
- Contacteer:
- Peter Parker
- Forumbestuur
- Contacteer:
Lister Storm testwagen van Coronel
Eigenlijk is dit niet echt binnen mijn verzameling, maar omdat Tom Coronel erin heeft getest voordat hij in de Spyker ging racen, hoort hij bij de verzameling Nederlanders. De wagen van Tom week wel erg af van het eind resultaat dat in 2003 reed. De Spark uitgave is weer perfect met hun mooie plankje met opdruk.
Lister Storm LMP nr. 20 Le Mans 2003
J. Campbell-Walter-N. Kinch-V. Vosse
Nu vond ik nog een foto en daar lijkt de wagen wel precies op.
Maar dan met nummer 4.

Lister Storm LMP nr. 20 Le Mans 2003
J. Campbell-Walter-N. Kinch-V. Vosse

Nu vond ik nog een foto en daar lijkt de wagen wel precies op.
Maar dan met nummer 4.

- Schumi28
- Forumbestuur
- Schaal: 1:43
- Contacteer:
Schitterend model Peter
helemaal top
Ik dacht eventjes dat Tom alleen dit jaar erin getest had in de huidige Lister LMP dan, maar wonder boven wonder had ie dat in 2003 ook gedaan en zelfs geraced tijdens Le Mans 1000 Kilometres 2003

Ik dacht eventjes dat Tom alleen dit jaar erin getest had in de huidige Lister LMP dan, maar wonder boven wonder had ie dat in 2003 ook gedaan en zelfs geraced tijdens Le Mans 1000 Kilometres 2003
Tom Coronel schreef:2003: Coronel zou zijn hernieuwde kennismaking met Lister op Le Mans voortzetten. Op het kleine Bugatti circuit van Le Mans werd aan het einde van het jaar een 1000 km race gehouden als voorbereiding op de nieuwe Le Mans Endurance series. Tom reed samen met Jamie Campbell-Walter en Nathan Kinch in de Storm LMP, het prototype dat in juni moest debuteren tijdens de 24 uurs race maar crashte in de training. Ondanks de kinderziektes maakte de Storm LMP een goede indruk en lijkt een geduchte concurent te worden voor de gevestigde orde.
- Peter Parker
- Forumbestuur
- Contacteer:
- Peter Parker
- Forumbestuur
- Contacteer:
- Peter Parker
- Forumbestuur
- Contacteer: