Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
YuRiPa schreef:Is er iemand die weet hoe (niet) zeldzaam de Totip Ferrari F40 is van Bburago? Heb ooit es gehoord dat die wagen verboden was door de Totip reclame. Ik heb die wagen al 10 jaar ofzo nu. Is een van mn favo's. Denk dat die redelijk zeldzaam is (nie heel erg zeldzaam, zullen wel genoeg van zijn over de hele wereld), maar vraag me gewoon af hoe zeldzaam die is.
bedoel je de gele met startnummer 2? ik heb die toevallig ooit bij een verzamelaar gevonden... heb er zelfs 2.... op marktplaats vraagt men er met gemak 50 euro voor.... en das best veel voor een Bubu!
Een hele hoop Ferrari's 1:18 en een bescheiden berg Hotwheels...
bedoel je de gele met startnummer 2? ik heb die toevallig ooit bij een verzamelaar gevonden... heb er zelfs 2.... op marktplaats vraagt men er met gemak 50 euro voor.... en das best veel voor een Bubu!
Gele F40 met nummer 2 idd. Die is best al veel waard dan idd. Hehehe.. Die heeft mn vader ooit es voor mij mee genomen omdat ik een gele F40 wilde.. Eerst vond ik m nie heel mooi, maar dat was wel snel over (de volgende dag wou ik m al nie meer kwijt ) en nu is t een van mn favo's.
Interessant topic. Ik weet het niet, Corgi bijvoorbeeld geeft bij trucks van die kaartjes uit nr. zoveel van zoveel. Laat ik nu 2 trucks hebben met hetzelfde kaartje (foto maken gaat niet, de auto's staan niet naast de deur).
Dan: Het is al aangekaart; geografie is belangrijk. In Japan worden vele auto's uitgegeven die in Japan waarschijnlijk minder zeldzaam zijn dan hier.
Ik heb wel een aantal karretjes waarvan ik meen dat ze vrj zeldzaam zijn.
Een compleet AHC setjes van de ANWB in 1:64
Een Yugo 45 (Aurometal, van de eerste serie met metalen bodemplaat)
Een Skoda 120 en Favorit van Rozkvet VDI
Een Renault 4F van Pilen (In 1:64!)
Een Volkswagen 411 van SIKU (werd teruggeroepen en daarom zeldzaam)
Een SIKU Borgward 1800 in tweekleurige uitvoering
Dit zijn natuurlijk juweeltjes in mijn verzameling, hoewel niemand 2x zou nadenken bij een rode Renault 4F.
Ik heb een Trasco Mercedes-Benz 500SEL van Paul Model Collector (iemand nog info over die fabrikant?) en daar zijn er maar 500 van gemaakt (ik heb nummer 072)
En heb ook nog een Mercedes-Benz S600 Pullman en daar zijn er zelfs maar 119 van gemaakt (ik heb nummer 077)
Mijn Opel Astra GSI 16V, Boucles de Spa 1993, B. Thiry / S. Prevot.
De Opel is van Gama, maar door een handig iemand (not me) mooi verbouwd. Met OZ Racing wielen, Michelin banden, rolkooi erin. En Marlboro reclame
Ik heb nog niet zo heel veel modellen maar tot nu toe zijn me zeldzaamste modellen de Autoarts Subaru Impreza 22B en de Mitsubishi Lancer Evo Tommi edition.