Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Hier plaatsen leden aan de hand van foto's en beschrijvingen de voortgang van bouw en ombouwprojekten. Op deze manier kunnen we van elkaar leren en zie je de onderwerpen uit de Kennisbank in praktijk gebracht.
antoine schreef:Je bedoelt de kleur zoals ik heb Ronald? Ik ga binnenkort nog een aantal ledjes kopen voor 'iets', als je geen haast hebt kan ik er voor je meenemen en opsturen?
Clio R3 cup is onderweg voor onderdelen...
heb ik je aangestoken met een r3??????
op wat voor termijn ga je ze halen??
en hoeveel volt zijn ze?
anders kom ik misschien weer in de knoop met wat de winkel voor me uit gaat zoeken.
Roest En Narigheid Achtervolgt U Lange Tijd........... en toch heb ik er een zwak voor!?!
Nee voornamelijk voor de stoel, het stuur heb ik nog liggen. De rolkooi ga ik deze keer zelf maken. Welke maat Led's heb je nodig? Ik ga morgen langs en kan ze eventueel dinsdag naar je verzenden zodat je ze woensdag hebt.
antoine schreef:Nee voornamelijk voor de stoel, het stuur heb ik nog liggen. De rolkooi ga ik deze keer zelf maken. Welke maat Led's heb je nodig? Ik ga morgen langs en kan ze eventueel dinsdag naar je verzenden zodat je ze woensdag hebt.
ok ook een leuke uitdaging denk om zelf de kooi te maken
ik denk dat ik 3 mm ledjes ga gebruiken , ik wil namenlijk een klein gaatje in de koplampunits boren en daar het ledje in gaan doen.
als je ze zou willen halen voor me heel graag
Roest En Narigheid Achtervolgt U Lange Tijd........... en toch heb ik er een zwak voor!?!
ben erg blij met de bekleding en ben nu begonnen aan de achterbak. Kan alleen niet meer verder omdat eerst de verlichting in gebouwd moet gaan worden , dus dan maar weer verder met de caros
@antoine: bedankt voor de site had nog niets gevonden kon niet eens een site vinden
Vind hem erg mooi worden! En je brengt mij ook op het idee om is zoiets te doen.
Alleen zou ik geen Peugeot Dashboard in een Clio hangen staat eerlijk gezegd een beetje raar, misschien de radio vervangen voor zo'n dubbel din ding. En dan waar het officiële radio display zit een lcd schermpje maken.
Ben heel erg benieuwd naar het eindresultaat!
Nog volop in aanbouw, dé site over mijn modelauto's! 680 Pk op de Achterwielen!
@ freeroad: helaas had ik alleen nog maar dit interieur liggen dus ja had weinig keus. Maar vind het zelf niet verkeerd staan , maar gelukkig ieder zijn mening en dat van de radio is wel een goed idee
Ik ben vandaag ook bezig geweest Ronald, hij kan nog lager achter. Nadeel is dan wel dat je de wielkasten weg moet halen. Je kan de velg gelijk krijgen met de rond van de wielkast. Met de voorkant ben ik nog bezig, ik heb daar iets niet goed gedaan waardoor het plastic gescheurd is. Dit moet nog gerepareerd en verstevigd worden.